Asociace PPP zahajuje spolupráci s Ogilvy PR

Vítězem výběrového řízení Asociace pro podporu projektů spolupráce veřejného a soukromého sektoru na služby v oblasti public relations se stala Ogilvy PR.



Cílem vzájemné spolupráce je propagace PPP projektů a zvýšení povědomí o činnosti a cílech Asociace PPP a jejích členů. Spolupráce začala 1. listopadu 2011.

„Všechny oslovené agentury představily zajímavé návrhy komunikační strategie. Ogilvy PR nejlépe splnila zadání, má také zkušenosti s prací pro podobné asociace a sdružení. Věříme, že vzájemná spolupráce pomůže laické i odborné veřejnosti ukázat cestu, jak využít PPP projekty k efektivnímu uspokojování veřejných potřeb,“ uvedl Igor Snopek, předseda Asociace PPP.

Tendru na služby v oblasti PR pro Asociaci PPP se zúčastnilo celkem šest agentur.

 

Zdroj: Asociace PPP (Asociace pro podporu projektů spolupráce veřejného a soukromého sektoru)

 

O PPP projektech jsme již psali zde, zde a zde

 


« předchozí článek další článek »





Související články




Komentáře