Cestování se posunuje mezi nejvýnosnějšími segmenty affiliate reklamy

Zatímco celoročně patří mezi nejvýnosnější oblasti affiliate reklamy móda a elektronika, tak v době vrcholících příprav na turistickou sezónu se do popředí dostává také oblast cestování. Při cenách zájezdů v řádech desítek tisíc korun a s běžnou provizí kolem 3% může reklamní partner z jediného doporučení získat i několik tisíc korun. Vyplývá to z údajů společnosti VIVnetworks.com.



„I když se průměrná provize v segmentu cestování pohybuje jen kolem 3%, v letním období přináší reklamním partnerům lepší výdělky, než například celoročně nejvýnosnější kategorie móda, kde se provize za konverzi pohybuje okolo 10%,“ říká Lucie Knopová ze společnosti VIVnetworks.com. Při průměrné hodnotě módní objednávky 1790 Kč totiž partner vyinkasuje od inzerenta provizi ve výši 180 Kč, zatímco v případě, kdy by partner přivedl jako objednávku například rodinný zájezd za 50 000 Kč, náležela by mu při tříprocentní provizi částka 1500 Kč. „V cestování jsme zaznamenali provize až kolem 5 tisíc za transakci. Průměrná objednávka se v této kategorii pohybuje okolo 40 000 Kč a provize 1 200 Kč,“ dodává Lucie Knopová s tím, že průměrná čísla ovlivňují ceny letenek, které do této kategorie také spadají, jinak by průměrné hodnoty byly ještě vyšší. Meziroční růst tohoto segmentu affiliate reklamy v ČR přitom VIVnetworks.com odhaduje na 150 % s tím, že vrchol turistické sezóny ještě neproběhl, takže čísla nejsou konečná.


« předchozí článek další článek »





Související články




Komentáře
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Napsat vlastní komentář

Pro přidání příspěvku do diskuze se prosím přihlašte v pravém horním rohu, nebo se prosím nejprve registrujte.