ČSOB kupuje portál top-pojisteni.cz

ČSOB podepsala smlouvu, na základě které převezme portál Top‑Pojištění.cz. Jde o další krok, kterým se chce odpoutat od tradičního bankovnictví.



V horizontu pěti let má banka v plánu společnost zvětšit téměř čtyřikrát. Prioritou je pro ni zachovat nezávislost portálu.

Top-Pojištění.cz se specializuje na online srovnávání nabídek pojištění. Na českém trhu funguje více než 10 let a má 270.000 klientů. „Naší strategií je se co nejvíce přiblížit zákazníkům. Chceme, aby v centru dění byl za každé situace právě klient a byl vždy výhodně a správně pojištěn. S touto myšlenkou kupujeme portál Top-Pojištění.cz,“ říká Marek Ditz, člen představenstva skupiny ČSOB a vrchní ředitel pro oblast Specializované bankovnictví a pojištění a dodává: „Snažíme se, aby naše produkty pro klienty byly vždy těmi nejvýhodnějšími.

V případech, kdy tomu tak není, chceme klientům umožnit, aby si díky našemu nezávislému srovnání sjednali produkt i jinde. Je důležité, aby si klient z jednání s námi odnesl ten nejlepší produkt spolu s nejlepším možným zážitkem.“

 

ČSOB kupuje Top-Pojištění.cz s cílem portál nadále udržet na pozici nejkomplexnějšího srovnávače pojištění, který nyní shromažďuje nabídku 19 pojišťoven včetně ČSOB Pojišťovny. Jejím záměrem je nabídnout korektní srovnání pojistných produktů, včetně vlastních, s produkty konkurenčními. Ambicí ČSOB je portál dále rozvíjet a poskytovat tak klientům služby dle jejich vlastního výběru. „Jsme si vědomi velkého potenciálu, který srovnávač Top-Pojištění.cz skýtá a jeho rozšíření téměř čtyřnásobně vidíme jako reálný plán do budoucna,“ uzavírá Marek Ditz.

 

Společnost Top-Pojištění.cz si dlouhodobě drží post největšího prodejce cestovního pojištění na českém trhu. Vyniká také v oblasti povinného ručení a havarijního pojištění. „Spojení s bankou, která patří mezi největší poskytovatele finančních služeb na českém trhu, bylo dalším přirozeným krokem,“ vysvětluje Tomáš Voharčík z Top-Pojištění.cz. Nejde přitom o první případ, kdy ČSOB svým klientům nabídla možnost srovnání podmínek vybraných produktů. Na podobném principu funguje již řadu let i Patria Direct, díky které má klient možnost vybírat si na jednom místě z investičních produktů více společností včetně ČSOB.

Úvodní foto: © Gorilla - Fotolia.com

« předchozí článek další článek »








Komentáře