Jak komunikovat v cloudu

Které jsou hlavní výhody cloudu computingu a jaká nabízí cloud řešení pro efektivní komunikaci se zákazníky, to byla horká témata konference Doxee, která se konala 22. listopadu 2012 v Praze. Evropští odborníci na ní prezentovali IT řešení a mezinárodní studie na téma Customer Communication Management in the Cloud.



Společnost Doxee, lídr v oblasti produktů a služeb pro tvorbu, distribuci a elektronickou archivaci dokumentů, uspořádala v pražských Vysočanech seminář, na kterém prezentovala nejnovější poznatky z oblasti cloud managementu a managementu komunikace se zákazníky (Customer Communication Management – CCM). Na příkladových studiích ukázala Doxee přechod CCM na novou platformu Doxee, která nativně podporuje nasazení v cloudu, a prezentovala výhody a úspory, které taková řešení pro efektivní komunikaci se zákazníky a legální archivaci dat přinášejí. 

„Jsme rádi, že jsme také letos mohli na semináři Doxee prezentovat špičkové technologii a případové studie, které ukazují, že se pro  komunikaci se zákazníky otevírají široké možnosti využití inteligentních IT systémů, jako je naše nová platforma Doxee,“ říká Jan Holý, Business Development Manager společnosti DOXEE Czech s.r.o.

 

Snižování nákladů alfou a omegou

Také společnost IDC na semináři představila výsledky svého výzkumu o komerčním využití IT. Výzkum, který provedla na respondentech v regionu CEE, ukázal, že více než 40 % respondentů považuje za nejvyšší aktuální prioritu v oblasti IT řešení schopnost technologií adaptovat se na rychle se měnící podnikatelské prostředí. Za neméně důležité označili odpovídající také snižování nákladů v této oblasti a zvyšování bezpečnosti IT aplikací. Z odpovědí také vyplynulo, že se respondenti u svých externích dodavatelů IT služeb nejvíce potýkají s dlouhými reakčními dobami, vysokými cenami a neschopností těchto dodavatelů dodržovat stanovené termíny. Podle IDC je ideálním řešením těchto slabých míst právě přechod na cloud.  

 

Na stopě nových hodnot

Také společnost InfoTrends indikovala, kam se bude komunikace se zákazníky v budoucnu ubírat a za současné klíčové trendy ovlivňující komunikaci se zákazníky označila technologické, ekonomické, kulturní a vládní aspekty. 

Specialisté z Accenture se věnovali tematice Cloud analytics a účastníkům konference ukázali, jak technologie cloudu a důkladná analýza umožňují společnostem lépe nacházet a využívat potřebné informace ze svých dat pro dosažení úspor. Na příkladech prezentovali, jak přinášet sdělení cílovým skupinám ještě efektivněji, vytvářet pro příslušnou oblast podnikání nové hodnoty a zajistit veškeré předpoklady pro zodpovědné rozhodování o klíčových otázkách firmy.

 

 

Úvodní foto: © peshkova - Fotolia.com

« předchozí článek další článek »








Komentáře