MediaPost: začátek konce monopolu České pošty

Provoz vlastní doručovací síťě s názvem MediaPost zahájila v Praze a v Brně společnost Mediaservis začátkem prosince.



Poštovní doručovatelé MediaPostu v červeném budou postupně doručovat klasickou denní poštu občanům i firmám ve městech a obcích nad 3000 obyvatel. Projekt vyvrcholí koncem příštího roku v souvislosti s úplnou liberalizací poštovního trhu v roce 2013. MediaPost se zaměří výhradně na tuzemský trh. Ve zhruba dvouměsíčních cyklech pak plánuje rozšířit své služby také do dalších 400 měst a obcí České republiky. 

„Konkurovat budeme rychlostí, kvalitou služeb a také cenou,“ uvedl Michal Koliandr, jednatel společnosti Mediaservis. „Nejde jen o jinou barvu uniforem poštovních doručovatelů. Profesionální poštovní doručovací síť MediaPostu je první skutečně viditelnou konkurenci dosud monopolnímu národnímu poštovnímu operátorovi,“ dodal. 

Mediaservis je největším alternativním poštovním operátorem v České republice (o další nastupující významné konkurenci píšeme zde) s ročním obratem více než 1,2 miliardy Kč. Zaměstnává více jak 9 tisíc zaměstnanců, na poštovním trhu působí již od roku 1999 a od roku 2003 disponuje celoplošným pokrytím území České republice.

 

 

Zdroj: Donath Business & Media

 

 


« předchozí článek další článek »





Související články




Komentáře