Odborníci ocenili především profesionalitu a nadstandardní služby, které RENOMIA poskytuje klientům. Jedním z faktorů, které k vítězství přispěly, byl také přínos společnosti k rozvoji pojišťovacího trhu. Základními kritérii hodnocení byly například kvalita rizikových zpráv a odborných podkladů, úroveň komunikace s klienty a pojišťovnami, péče o klienty, podpora kultivace trhu či rozvoj nových produktů. Ocenění RENOMIA získala v rámci populární ankety Pojišťovna roku 2011.
„Tato kategorie v celém konceptu doposud chyběla. Makléřské společnosti mají nezastupitelnou roli ve zpracovávání pojistných programů, konkrétně v oblasti pojištění průmyslu a podnikatelů, a proto vnímám jako důležité ocenit je za jejich přínos pro rozvoj pojistného trhu,“ vysvětlil Tomáš Síkora, výkonný ředitel České asociace pojišťoven.
„Vítězství v této anketě je pro nás velkou ctí. Jsem hrdá na tým, který v RENOMIA působí a děkuji všem kolegům za jejich poctivou práci. Potvrzuje se, že cesta, po níž se společně ubíráme, je správná a že naše úsilí sloužit klientům lidé opravdu oceňují. Vnímám to také jako závazek do budoucna, budeme nadále investovat do rozvoje služeb pro klienty a do vzdělání.“ dodala Jiřina Nepalová, ředitelka RENOMIA (na doprovodném snímku).
RENOMIA, a. s., je největší českou pojišťovací makléřskou společností. Již od roku 1993 poskytuje komplexní služby v oblasti risk managementu a pojištění pro firmy a jejich zaměstnance.