Hlavní navigace

Program Citi Club ušetřil klientům Citibank 44 milionů korun

11. 2. 2014

Sdílet

Nejrůznější programy výhod, které odměňují klienty za jejich nákupy, jsou nejen v České republice dlouhodobě oblíbené a využívané. Program Citi Club, jenž nabízí držitelům všech Citi platebních karet slevy ve výši až 25 % u vybraných obchodníků po celé ČR, slaví dnes pět let své existence. V současnosti je v programu Citi Club již více než 400 obchodních partnerů zastoupených ve více než 1200 obchodních místech po celé zemi a jejich počet každý rok narůstá. Partnerům totiž program přivádí nové zákazníky.

„Partneři programu se od počátku rekrutují primárně z oblasti maloobchodu, gastronomie a cestování,“ říká Andrea Klímová, marketingová manažerka Citibank, a dodává: „V letošním roce je naším cílem rozšířit nabídku o slevy v segmentu volnočasových aktivit, mezi kterými naši klienti naleznou například vstupenky do divadel či zvýhodněná členství ve fitness centrech.“

 

 

Zaostřeno na na města větší velikosti

Od spuštění programu v roce 2009 narostl počet obchodních partnerů z původních 17 na současných více než 400. Kromě programu Citi Club určeného pro držitele všech Citi kreditních a debetních karet, nabízí Citibank také benefity pro držitele zlaté kreditní a debetní karty, a to prostřednictvím programu Gold Club. Ten zahrnuje soubor speciálních výhod a slev z oblastí gastronomie, nakupování, sportu, cestování, zdraví či péče o tělo.

Nejvíce partnerů programu Citi Club je v Praze a Středočeském kraji, avšak klienti naleznou nemálo nabídek i v ostatních regionech. „Do budoucna máme v plánu věnovat se více kvalitě spolupracujících partnerů, jejichž produkty a služby budou skutečnou přidanou hodnotou pro naše klienty,“ říká Andrea Klímová. „Samozřejmě se při výběru zaměřujeme spíše na města větší velikosti a také ta, která jsou oblíbenými turistickými destinacemi,“ dodává. 

Největší objem útrat v rámci programu Citi Club je dlouhodobě v segmentu maloobchodu, kde mohou držitelé Citi platebních karet využívat slevy u obchodníků a poskytovatelů služeb podnikajících v oblastech oděvy, obuv, módní doplňky, sportovní zboží, oční optika, a další. V roce 2013 tvořily útraty v tomto segmentu 61 % celkových útrat v rámci programu Citi Club.

 

 

 

 

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality