Program Citi Club ušetřil klientům Citibank 44 milionů korun

Spolupracujícím obchodním partnerům přinesl tisíce zákazníků. Na slevy Češi stále slyší.



Nejrůznější programy výhod, které odměňují klienty za jejich nákupy, jsou nejen v České republice dlouhodobě oblíbené a využívané. Program Citi Club, jenž nabízí držitelům všech Citi platebních karet slevy ve výši až 25 % u vybraných obchodníků po celé ČR, slaví dnes pět let své existence. V současnosti je v programu Citi Club již více než 400 obchodních partnerů zastoupených ve více než 1200 obchodních místech po celé zemi a jejich počet každý rok narůstá. Partnerům totiž program přivádí nové zákazníky.

„Partneři programu se od počátku rekrutují primárně z oblasti maloobchodu, gastronomie a cestování,“ říká Andrea Klímová, marketingová manažerka Citibank, a dodává: „V letošním roce je naším cílem rozšířit nabídku o slevy v segmentu volnočasových aktivit, mezi kterými naši klienti naleznou například vstupenky do divadel či zvýhodněná členství ve fitness centrech.“

 

 

Zaostřeno na na města větší velikosti

Od spuštění programu v roce 2009 narostl počet obchodních partnerů z původních 17 na současných více než 400. Kromě programu Citi Club určeného pro držitele všech Citi kreditních a debetních karet, nabízí Citibank také benefity pro držitele zlaté kreditní a debetní karty, a to prostřednictvím programu Gold Club. Ten zahrnuje soubor speciálních výhod a slev z oblastí gastronomie, nakupování, sportu, cestování, zdraví či péče o tělo.

Nejvíce partnerů programu Citi Club je v Praze a Středočeském kraji, avšak klienti naleznou nemálo nabídek i v ostatních regionech. „Do budoucna máme v plánu věnovat se více kvalitě spolupracujících partnerů, jejichž produkty a služby budou skutečnou přidanou hodnotou pro naše klienty,“ říká Andrea Klímová. „Samozřejmě se při výběru zaměřujeme spíše na města větší velikosti a také ta, která jsou oblíbenými turistickými destinacemi,“ dodává. 

Největší objem útrat v rámci programu Citi Club je dlouhodobě v segmentu maloobchodu, kde mohou držitelé Citi platebních karet využívat slevy u obchodníků a poskytovatelů služeb podnikajících v oblastech oděvy, obuv, módní doplňky, sportovní zboží, oční optika, a další. V roce 2013 tvořily útraty v tomto segmentu 61 % celkových útrat v rámci programu Citi Club.

 

 

 

 

Úvodní foto: © auremar - Fotolia.com

« předchozí článek další článek »








Komentáře