Společnost Baker Tilly Czech Republic vstoupila do mezinárodní sítě Crowe Horwath International a mění název

Poradenská společnost Baker Tilly Czech Republic vykročila do roku 2017 s novým názvem Crowe Horwath. Důvodem je vstup do globální účetní sítě Crowe Horwath International.



„Cílem naší společnosti je nabídnout klientům kvalitní služby s širokým přesahem, včetně těch, které nenabízí konkurence. Díky vstupu do sítě Crowe Horwath International můžeme pro naše klienty získat přístup k širokému spektru znalostí a specializací odborníků z členských firem, zejména těch s mezinárodním přesahem,“ uvedl k novému členství Jiří Medřický, country manager Crowe Horwath.

 

Společnost Baker Tilly Czech Republic působí v České republice již od roku 2007. Za tu dobu značně rozšířila své služby a získala široké portfolio klientů z řad českých společností, mezinárodních skupin, ale i nových a úspěšných start-upů. Od původního zaměření, kterým byl outsourcing služeb v oblasti vedení mzdové agendy a účetnictví, se nabídka služeb rozšířila také o služby daňové, auditorské a právní. Nyní patří co do kvality a spolehlivosti služeb mezi přední poradenské firmy ve všech těchto oblastech. „Vstupem do sítě Crowe Horwath se námi nabízené služby a jejich kvalita nemění. Naopak, věříme, že se nám služby podaří ještě vylepšit a rozšířit. Navázali jsme úzkou spolupráci s partnerskými pobočkami v Polsku a na Slovensku, ze které mohou profitovat i naši klienti mířící na středoevropský trh. V České republice, Polsku a Slovensku máme nyní více jak 500 zaměstnanců a obrat přesahuje 15 milionů eur,“ uvedl dále Jiří Medřický. Zároveň dodává, že stejné zůstává i personální obsazení týmů.

 

Crowe Horwath International patří mezi deset největších a nejvýznamnějších globálních sítí účetních a poradenských firem na světě. Její historie sahá až do roku 1907, kdy byla v USA založena. V současné době je členem této sítě více než 200 nezávislých účetních a poradenských firem z více než 130 zemí z celého světa. Síť funguje na základě sdílených hodnot a shodného přístupu k poskytování služeb, což umožňuje všem členům dodat vždy služby s nejvyšší možnou přidanou hodnotou pro každého klienta, lokálně i mezinárodně.

Úvodní foto: Sergey Nivens - Fotolia.com

« předchozí článek další článek »





Související články




Komentáře