A vítězem celosvětové soutěže o nejlepšího poskytovatele finančních služeb v roce 2014 se stává....

Efma, sdružení, které zahrnuje téměř jednu třetinu největších retailových bank světa, a poradenská společnost Accenture oznámily vítěze druhého ročníku soutěže „Inovace v marketingu a distribuci maloobchodních finančních služeb“. Tato soutěž (Global Financial Services Award), kterou společně pořádají výše uvedené organizace, oceňuje firmy poskytující finanční služby za nejlepší inovace v oblasti distribuce a marketingu.



Více než 250 finančních institucí z 69 zemí světa předložilo téměř 600 případových studií zákaznických inovací v devíti kategoriích z nichž tři jsou letos nové. Zákaznický zážitek (Customer Experience), Fyzická distribuce (Physical Distribution), Digitální distribuce (Digital Distribution), Zákaznické analýzy a Big Data (Customer Analytics & Big Data), Digitální marketing (Digital Marketing - nová kategorie), Efektivita prodeje (Sales Effectiveness), Udržitelný podnik (Sustainable Business), Nejlepší nový produkt nebo služba (Best New Product or Service - nová kategorie) a Každodenní bankovnictví (Everyday Banking - nová kategorie). Oceňovány jsou ty instituce, které rozvíjejí svoje podnikové modely tak, aby vycházely vstříc zákazníkům. Byly uděleny tři další ceny s cílem projevit uznání „Globálním bankovním inovátorům“, „Nejvýraznějším inovacím“ a „Nejslibnějším nápadům“.
Vítězové byli zvoleni součtem hlasů členů poroty složené výhradně z představitelů velkých retailových bank z celého světa, a online hlasů členů Efma, kam patří 3 300 společností poskytujících maloobchodní finanční služby ve více než 130 zemích.
 
Vítězi tohoto ročníku soutěže jsou: 

Globální bankovní inovátor: La Caixa, Španělsko, za zaměření podnikatelské vize na inovace, přípravu nových projektů v rámci celé organizace s cílem průběžně rozvíjet a zlepšovat obchodní model banky.

Nejvýraznější nápad: mBank, Polsko, za koncept mDeals, tedy první evropský projekt transakčního marketingu financovaného obchodníky, což je inovace, která mění zaběhnuté definice finančních služeb.

Nejslibnější nápad: mBank, která vyvinula mobilní půjčku, kde vyřízení transakce trvá 30 vteřin. Prostředky jsou okamžitě převedeny na účet zákazníka, který může použít debetní kartu nebo vybrat peníze na kterémkoli bankomatu.

Zákaznický zážitek: DenizBank, Turecko, za moderní metodu výběru peněz fastPay Money Withdrawal by Voice Order, což je mobilní aplikace, která zákazníkům umožňuje vybírat peníze hlasovým příkazem, kterým se vyhledá nejbližší bankomat DenizBank, kde transakce proběhne.

Fyzická distribuce: Umpqua, USA, za centrální provozovnu v San Franciscu, která využívá moderní technologie a inovativní design k vytvoření jedinečného, na zákazníka orientovaného zážitku, který se zaměřuje nejen na klienty, ale i na širší komunitu.

Digitální distribuce: InShared, Nizozemsko, první skutečně online pojišťovna, za kompletní systém online vyřizování pojistných nároků.

Zákaznické analýzy a velké objemy dat: Intesa Sanpaolo, Itálie, za svůj multi-bankovní model řízení vztahů se zákazníky, který zahrnuje prediktivní přístup založený na statistikách, umožňující bance identifikovat klienty multi-bankingu, provádět analýzy základních příčin aktuálního stavu a formulovat doporučení a řešení pro manažery, díky kterým mohou udržovat korektní vztahy s těmito klienty.

Digitální marketing: Kasikornbank, Thajsko, za účinný systém společensky angažovaných digitálních kanálů, který zvyšuje dosah působnosti banky.

Efektivita prodeje: Barclays Bank, Spojené království, za projekt Barclays’ Digital Eagles, jehož cílem bylo rozvíjet počítačové dovednosti a vytvořit z personálu banky digitálně nejvybavenější tým na světě.

Každodenní bankovnictví: mBank, za mDeals, první platformu transakčního marketingu v Evropě, která nabízí odměny, automatické splácení u transakcí kartami a cílené nabídky využívající chování zákazníka.

Udržitelný podnik: Fidelidade - Companhia de Seguros, Portugalsko, za WeCare, iniciativu zaměřenou na profesní a společenskou zpětnou integraci obětí vážných nehod.

Nejlepší nový produkt: Kotak Mahindra Bank, Indie, za Jifi, první plně integrovaný sociální bankovní účet svého druhu, který výborně spojuje prvky sociálních sítí jako Facebook a Twitter s funkcemi mainstreamového bankovnictví.

 

„Skutečně novou věcí v soutěži pořádané organizacemi Efma a Accenture pro retailové banky je to, že o oceněních rozhodují kolegové z branže,“ řekl Patrick Desmarès, generální tajemník Efma. „Porota se skládala ze 27 členů vrcholového vedení bank a pojišťoven z 20 zemí všech kontinentů. Online hlasování se zúčastnily tisíce dalších členů Efma. Naše ocenění je skutečně globální, posuzovali jsme inovace z 69 zemí. A v neposlední řadě - ke všem do soutěže zaslaným 600 inovacím máme k dispozici podrobné případové studie, což je jedinečná databáze.“

 

Úvodní foto: © paffy - Fotolia.com

« předchozí článek další článek »








Komentáře