Hlavní navigace

mBank a Broker Consulting uzavřely strategické partnerství

7. 9. 2015

Sdílet

 Autor: © Gorilla - Fotolia.com
Nová obchodní místa pod označením BrokerPOINT oběma společnostem pomohou oslovit nové skupiny zákazníků a nabídnout jim nové možnosti v oblasti produktů a servisu.

Internetová banka mBank a finančně poradenská společnost Broker Consulting oznámily uzavření strategického partnerství pro český trh. Spolupráce bude kromě jiného obsahovat postupné založení a provoz až 70 obchodních míst. Ty budou pod názvem BrokerPOINT fungovat na franšízovém principu a plán na jejich otevření je do konce roku 2017. Společně obě organizace reprezentují potenciál 1 milionu klientů. Cílem spolupráce obou značek je oslovení nových segmentů zákazníků.

 

mBank do České republiky přinesla model moderního nízkonákladového on-line bankovnictví a s ním také zkušenost ve vytváření bankovních produktů a procesů jejich prodeje především prostřednictvím internetu. Broker Consulting je naopak velice silný v osobním servisu na kamenných pobočkách i v domácnostech. mBank si od partnerství s Broker Consulting slibuje především oslovení nových klientských segmentů, jenž dávají přednost poradenskému modelu. Na druhé straně Broker Consulting umožní svým klientům těžit z široké produktové nabídky mBank. Na některých obchodních místech BrokerPOINT budou k dispozici bankomaty, které umožní i vklad hotovosti na účty mBank. Nemožnost vložit hotovost na účet mBank byla zatím slabinou obchodních míst a kiosků této banky.

 

Vedle de facto bankovního provozu tak BrokerPOINTy dále nabídnou finanční plánování a realitní služby a budou fungovat také jako servisní místa pro stávající klienty jak Broker Consulting, tak mBank. Úzká spolupráce pro obě společnosti znamená příležitost pro růst. „Cílem mBank je do konce roku 2018 získat v České republice 700 000 klientů a strategické spojenectví s Broker Consulting je z našeho pohledu jednou z klíčových aktivit, která nám tohoto cíle pomůže dosáhnout,“ říká Paweł Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku a dodává: „Internet, v němž jsme prostřednictvím našich inovací na poli mobility a přímého bankovnictví lídry, doplníme prostřednictvím strategického partnerství o fyzický svět a naše produkty nově nabídneme skupinám zákazníků, kteří preferují poradenský model komunikace s bankou.“

 

Obě strany plánují otevření pilotních BrokerPOINTů ještě během letošního roku, v příštím roce by těchto prémiových obchodních míst mohly vzniknout přibližně dvě desítky.

Byl pro vás článek přínosný?