Výjimečné karetní projekty roku 2014

Společnost MasterCard ocenila jedenáct výjimečných projektů v oblasti platebních karet. Novinkou roku je předplacená karta, nejvíce cen si odnesla ČSOB.



Společnost MasterCard ocenila nejlepší projekty roku 2014 týkající se platebních karet. Slavnostní předání cen bylo vyvrcholením celodenní konference MasterCard Day. Autoři vítězných projektů si odnesli celkem jedenáct skleněných trofejí.

 

„Trh platebních karet se v posledních letech posouvá kupředu doslova mílovými kroky, výjimkou nebyl ani rok 2014. Byli jsme svědky celé řady převratných technologických inovací a moderních produktů, které mají potenciál výrazně ovlivnit domácí trh, a já jsem velmi hrdý na to, že právě společnost MasterCard se na většině moderních technologických řešení aktivně podílí,“ řekl Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko. „Úzká a dlouhodobá spolupráce s bankami a dalšími společnostmi je pro MasterCard klíčová a my si velmi vážíme výborné práce všech našich partnerů a především jejich důvěry v MasterCard. Každým rokem je pro nás rozhodování těžší, což vypovídá o tom, na jak skvělé úrovni se náš trh nachází,“ dodal Miroslav Lukeš.

 

V průběhu večera byly předány ceny v celkem jedenácti kategoriích (abecedně):

 

  • Acquirer 2014: ČSOB, Terminály s technologií PayPass
  • Acquiring Innovation 2014: ČSOB, Bezkontaktní platební terminál ve vozidlech MHD (Liberec, Jablonec n. Nisou) 
  • Acquiring Innovation 2014 Special Mention: GPE, Integrace MasterPass do GP Webpay
  • Commercial Product 2014: Komerční banka, Business karta pro malé a střední podniky
  • Issuer 2014: ČSOB, Vydavatel karet s technologií PayPass
  • Issuing Innovation 2014: Raiffeisen Bank, Kreditní karta v rámci bank. balíčku
  • Issuing Innovation 2014 Special Mention: Wincor Nixdorf, Digitální peněženka MasterCard Mobile
  • Mobile Special Mention 2014: Fio Banka, 1. NFC projekt v ČR ve spolupráci s Trevica
  • Most Effective Marketing Campaing 2014: GE Money Bank, Interní motivační soutěž pro zaměstnance Mata Hari
  • Premium Product 2014: ČSOB, Karta dobré vůle
  • Prepaid Product 2014: MOPET CZ, BLESK Peněženka

Nejúspěšnějším partnerem MasterCard se za loňský rok stala ČSOB, která si odnesla celkem čtyři ceny. Ocenění Issuer 2014 získala za největší roční nárůst počtu vydaných bezkontaktních platebních karet MasterCard PayPass. Cenu Acquirer 2014 pak banka získala za nejvyšší nárůst počtu platebních terminálů akceptujících platební karty s technologií MasterCard PayPass, čímž se ČSOB významně podílela na dalším rozšíření akceptační sítě bezkontaktních karet. Na každém novém terminálu ČSOB je nyní možné zaplatit bezkontaktně. Nejlepším prémiovým produktem roku Premium Product 2014 se stala ČSOB Karta dobré vůle. Tato exkluzivní debetní karta MasterCard World Elite přináší široké spektrum služeb a zároveň umožňuje odvádět 0,6 % z každé platby u obchodníka na charitativní účely, klienti tak svými nákupy přispějí na dobrou věc. Čtvrté ocenění, Acquiring Innovation 2014, získala ČSOB za instalaci bezkontaktních platebních terminálů na jízdenky v tramvaji EVO2 obsluhující města Liberec a Jablonec nad Nisou.

 

Global Payments Europe získala ocenění Acquiring Innovation 2014 Mobile Special Mention za řešení integrující globální službu MasterPass do platební brány GP Webpay. Díky němu nemusí obchodník pro akceptaci platební metody MasterPass nijak upravovat své webové stránky, vše se děje až v prostředí platební brány. MasterPass byl na český trh uveden na začátku listopadu 2014.

 

Komerční banka převzala ocenění Commercial Product 2014 za největší roční nárůst počtu vydaných business karet pro malé a střední podniky.

 

Raiffeisenbank se stala vítězem v kategorii Issuing Innovation 2014, a to za integraci kreditní karty do bankovních balíčků. Tato unikátní kombinace podporuje prodej kreditních karet a jejich používání.

 

Společnost Wincor Nixdorf si odnesla cenu Issuing Innovation 2014 Special Mention za vývoj digitální peněženky MasterCard Mobile, která zákazníkům na českém a slovenském trhu umožňuje jednoduché a bezpečné nakupování prostřednictvím chytrého mobilního telefonu. MasterCard Mobile nyní aktivně využívá přes 45 tisíc lidí.

 

Fio Banka zvítězila v kategorii Mobile Special Mention 2014, a to za první NFC projekt v České republice ve spolupráci se společností TREVICA.

 

Nejúspěšnější marketingovou kampaní roku Most Effective Marketing Campaign 2014 byla vyhlášena interní marketingová kampaň Mata Hari GE Money Bank. Jednalo se o motivační soutěž pro zaměstnance poboček GE Money Bank podporující prodej kreditních karet. Kampaň probíhala ve spolupráci s MasterCard Advisors, Managed Services.

 

Poprvé byla v letošním roce udělena cena Prepaid Product 2014, kterou si odnesla společnost MOPET CZ za BLESK peněženku, první komerční předplacenou platební kartu na českém trhu, jež byla uvedena na trh v říjnu roku 2014.

Úvodní foto: archiv redakce

« předchozí článek další článek »








Komentáře