Komunikaci v České spořitelně povede Marta Krejcarová

Novou ředitelkou Komunikace České spořitelny se od 1. září stane Marta Krejcarová, která několik let řídila Komunikaci a sponzoring ve Slovenské spořitelně. Na této pozici nahrazuje Kláru Gajduškovou.



Marta Krejcarová bude mít na starosti externí i interní komunikaci a bude zároveň zaštitovat i CSR aktivity České spořitelny. „Vážím si toho, že mohu využít všechny své zkušenosti z oblasti komunikace právě v České spořitelně, která patří nejen k lídrům na českém trhu, ale je také premiantem finanční skupiny Erste. Chci se podílet na tom, že komunikace uvnitř banky i směrem k veřejnosti bude srozumitelná a bude i nadále vytvářet jasnou představu o tom, co Česká spořitelna klientům nabízí a co ji dělá jedinečnou,“ řekla Marta Krejcarová o svých plánech na nové pozici.


Marta Krejcarová vystudovala žurnalistiku na filosofické fakultě Univerzity Komenského v Bratislavě. Svoji kariéru započala v televizním zpravodajství, nejdříve v televizi Prima a později v České televizi. V roce 1992 přesedlala na public relations, když začala pracovat jako PR manažerka. O tři roky později se stala mluvčí německé univerzální pojišťovny R+V. V roce 2002 přešla jako mluvčí do bratislavské Československé obchodní banky. Po pěti letech začala pracovat pro Slovenskou spořitelnu, nejdříve jako vedoucí oddělení sponzoringu a eventů a o tři roky později se stala ředitelkou komunikace a sponzoringu. V té době zároveň působila i jako členka správní rady Nadace Slovenské spořitelny.

Úvodní foto: © Jakub Jirsák - Fotolia.com

« předchozí článek další článek »








Komentáře