2GIS mapuje obchodní centra

Jak potvrzují čísla průzkumů, firmy, které ke svým obchodním aktivitám využívají speciální - především mobilní - aplikace, dosahují výrazně lepších výsledků než ty, které to nedělají. Příkladem takové aplikace jsou mapy obchodních center.



Obchodní centra praskají před Vánoci ve švech a každý přemýšlí, jak co nejrychleji nakoupit to, co potřebuje a vymotat se ven. K tomu vám může pomoci mobilní aplikace 2GIS nainstalovaná ve vašem mobilním telefonu. V ní totiž nově najdete podrobné plány obchodních center, včetně detailů jednotlivých obchodů a dalších důležitých bodů zájmu.

Aktuálně mobilní aplikace 2GIS totiž nově pokrývá podrobné plány obchodních center v Praze OC Nový Smíchov, Arkády Pankrác a Palladium.

 

Mapy 2GIS jsou výjimečné především tím, že jsou velmi detailní. V obchodních centrech tak mapují nejenom všechny obchody, včetně jejich detailu, kde je možné zjistit např. otevírací dobu, možnosti platby nebo kontakt na konkrétní prodejnu, ale i další objekty infrastruktury obchodních center, jako jsou kavárny, bankomaty, výtahy nebo třeba toalety.

 

Nespornou výhodou je také to, že 2GIS funguje ve vašem mobilním telefonu nebo tabletu plně offline, a to jak samotné vyhledávání v mapě, tak detaily jednotlivých organizací.

„V současné době máme v Praze zmapovaná 3 obchodní centra, ale už nyní pracujeme na tom, abychom tento počet v příštím roce několikanásobně zvýšili,“ říká Marina Polynová, marketingový manažer 2GIS.

 

Mobilní aplikace 2GIS je dostupná ZDARMA v App Store a v Google Play.

ČTĚTE TAKÉ:

→ Podnikání se mění, na postupu je fenomén Application Economy
Jak potvrzují čísla celosvětového průzkumu společnosti CA Technologies, firmy, které ke svým obchodním aktivitám využívají speciální aplikace, dosahují výrazně lepších výsledků než ty, které to nedělají.

→ Poláci berou Vánoce jako příležitost splatit dluhy, Češi a Slováci se naopak dále zadlužují
Lidé v Česku se kvůli pořízení vánočních dárků neváhají zadlužit a to i v případech, kdy už mají jiné půjčky, které musí splácet. Společnost KRUK srovnala typické chování svých klientů v České a Slovenské republice a v Polsku a objevila významný rozdíl v přístupu ke splácení závazků na konci roku.

G+

Úvodní foto: 2GIS

« předchozí článek další článek »








Komentáře