Jak dát obdarovanému možnost vybrat si dárek podle svého?

Odměňování může mít nejrůznější podobu. Finanční prémie, stravenky, dárkové poukázky různých obchodů. Jsou ale okamžiky, kdy se snažíme odměnou vyjádřit více než jen ocenění splnění plánu nebo nadprůměrného výkonu. Jsou i ocenění, která mají ve správný okamžik potěšit. Třeba v období jubilea, svátku nebo Vánoc.



Dárková poukázka Cadhoc od Up Česká republika může být přesně tím, co pro svoji firmu či instituci hledáte. Na možnosti a výhody tohoto dárkového šeku jsme se zeptali Jiřího Kráčmara, generálního ředitele Up Česká republika.

 

Jaké jsou výhody poukázek Cadhoc?

 

Hlavní výhodou pro obdarovaného je skutečnost, že Cadhoc dává naprostou volnost při výběru dárku. Není omezen na konkrétní zboží či služby jako ostatní poukázky. Právě proto je vhodnou formou při hledání univerzální odměny pro nejrůznější příležitosti. Ideální využití najde například o Vánocích, Velikonocích, pracovních a životních jubileích, ale také jako motivace pro zaměstnance starající se o své zdraví, dodržující bezpečnost práce nebo jako dárek pro obchodní partnery.

 

Dá se výhodnost dárkových poukázek Cadhoc měřit i pohledem úspor?

 

Společnost Up Česká republika vždy klade důraz na úspornost všech nabízených bonusových poukázek. Každá z nich má své ekonomické výhody, a to platí i o šecích Cadhoc. Při splnění určitých podmínek lze využít daňové výhody. Automaticky se tak nabízí i další způsob jejich použití při odměňování obchodních zástupců namísto finančních prémií, které se samozřejmě daní.

 

Na rozdíl od jiných dárků v konkrétní podobě neřeší firma otázku skladování, logistiky či neupotřebených „zásob“ dárků na skladě.

 

V celkovém pohledu nabízejí poukázky Cadhoc moderní a zároveň praktický nástroj motivace a odměny.



Úvodní foto: Cadhoc

« předchozí článek další článek »








Komentáře
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky.

Napsat vlastní komentář

Pro přidání příspěvku do diskuze se prosím přihlašte v pravém horním rohu, nebo se prosím nejprve registrujte.