Menší a střední firmy nedokáží plně využít výhod spojených s digitální transformací

Analýzy | 15.03.17

Přitom čtyři z pěti menších a středních firem si tyto výhody uvědomují, říká globální studie IDC. více


Masivní odliv kapitálu z daňových rájů

Analýzy | 15.03.17

Do základního kapitálu českých firem podnikatelé investovali 2,65 bilionů korun, z toho 14 procent, tj. 377 miliard korun, pochází od subjektů, které mají registrované sídlo v daňovém ráji. Mezi lety 2015 a 2016 klesl objem kapitálu uspaného... více


Přijetí umělé inteligence umožní podnikům růst příjmů

Analýzy | 14.03.17

Index určující vyspělost umělé inteligence (AI Maturity) ukazuje, že progresivní firmy už mají z umělé inteligence prospěch. Podniky, které nasadily umělou inteligenci, očekávají do roku 2020 růst příjmů o 39 %. Ctyři z pěti těchto... více


Seminář Microsoft: Accelerate Your Business

Ostatní | 13.03.17

Vážení čtenáři, dovolte nám pozvat vás na seminář společnosti Microsoft, který je zaměřený na všechny, kteří chtějí získat více informací k podpoře svého podnikání. Každý účastník semináře obdrží malý praktický dárek. více


Vysokoškolští studenti mají v oblasti vedení a manažerských pozic vysoké ambice

Analýzy | 10.03.17

Jedna z oblastí, kterou se Česká manažerská asociace (ČMA) v posledním roce intenzivně zabývala, je mladá generace a aspekty jejího fungování v rámci manažerského a firemního prostředí. Na konci roku 2016 nechal Klub mladých manažerů... více


Českým firmám se daří, od roku 2011 jim vzrostly tržby téměř o čtvrtinu

Analýzy | 09.03.17

Čistý zisk tuzemských společností narostl v tomto období dokonce o 38 %. více


Ženy vydělávají v ČR na stejné pozici o 8 % méně

Analýzy | 08.03.17

Platové rozdíly mezi muži a ženami přetrvávají a jsou palčivým tématem téměř po celém světě. Podle analýzy mezinárodního portálu Paylab.com, který je v České republice reprezentován značkou Platy.cz, ženy vydělávají na stejných... více


11 osvědčených postupů v řízení vztahů se zákazníky

Analýzy | 07.03.17

Odborníci na CRM doporučují, jak nejlépe obsluhovat svou klientelu pomocí moderních technologií. Většina podniků v dnešní době užívá nějaký druh softwaru pro přehled o zákaznících a řízení vztahů s nimi. Systém pro shromažďování... více


CRM a dialog se zákazníkem

Analýzy | 06.03.17

Vlivem globální konkurence musejí firmy investovat do vztahů se zákazníky mnohem více peněz a úsilí než kdy dříve. Pravidla hry navíc stále častěji určuje právě klient. více