Lukáš Kropík posílil komunikační tým České spořitelny

Novým členem týmu Externí komunikace České spořitelny se od začátku května stal Lukáš Kropík. Do banky přišel z komunikační agentury Native PR, kde měl na starost strategické poradenství, korporátní komunikaci či issue management pro klienty z finančních institucí.



Předtím působil šest let v poradenské společnosti Deloitte, kde zodpovídal za komunikaci s médii a podílel se na projektech externí a interní komunikace. Dva roky byl rovněž součástí týmu externí komunikace mobilního operátora Vodafone. Vystudoval Provozně ekonomickou fakultu na ČZU v Praze.

 

Příchodem do České spořitelny doplňuje čtyřčlenný tým, který vede šéf externí komunikace a tiskový mluvčí České spořitelny Filip Hrubý a dále ho tvoří František Bouc a Andrea Studihradová.

 

„Lukáš je významným posílením komunikačního týmu Spořitelny především s ohledem na své dlouholeté a různorodé zkušenosti s komunikací témat z oblasti finančního sektoru, nemovitostí či IT a telekomunikačních služeb, a to jak na straně agentury, tak na straně klienta,“ říká Filip Hrubý, tiskový mluvčí České spořitelny.

Úvodní foto: Česká spořitelna

« předchozí článek další článek »








Komentáře