Hlavní navigace

Tipy a triky pro manažery

10. 2. 2012

Sdílet

Podívejte se na každou novou příležitost jako na vzrušující možnost získat nové životní zkušenosti.

* Buďte profesionál, který ukazuje sebedůvěru, sebevědomí a schopnost dokončit všechny úkoly tak jak je potřeba. Ujistěte sami sebe v předstihu, že nadcházející úkol dokážete zvládnout.

* Často se ptejte sami sebe: "Je to, co právě teď dělám, to co mne k mému cíli přibližuje?"

* Udělejte to, co máte hned napoprvé dobře a nebudete muset trávit čas pozdějšími opravami.

* Přijměte zodpovědnost za své pracovní úspěchy a neúspěchy. Nedívejte se na sebe jako na obětního beránka.

* Využijte sílu své podvědomí tím, že mu říkáte, co chcete dosáhnout místo toho co nechcete.

* Udělujte si body za plnění úkolů v "To-Do" seznamu podle priorit. Když se dosáhnete 10 bodů, odměňte sám sebe.

* Mluvte pozitivně sami k sobě. Pomocí těchto afirmací přesvědčujete své podvědomí aby přijalo tuto vaši myšlenku jako  váš nový program a pomohlo vám dovést vás k cíli.

* Procvičujte si svou osobní víru ve svůj úspěch. Je velmi užitečné, abyste každé ráno 15 minut v hlavě shromažďovali své myšlenky a úkoly dnešního dne. Pak si je vizualizujte ve své hlavě a úkoly si představujte, že je máte už splněné. Probírejte tak celý den po časových úsecích a představujte si v tom čase, jak dokončujete úspěšně ty úkoly co máte naplánované.

* Věnujte soustředěnou pozornost tomu co právě děláte, ostatní nechte napsáno ve vašich úkolech a kdykoliv jste odvedeni od tohoto úkolu něčím jin, zase k němu okamžitě vraťte dokud jej nedoděláte. Pak teprve můžete pracovat na dalším úkolu.

* Věřte, že můžete být tím, čím chcete být. Pokud tomu skutečně uvěříte, tak se to také stane.

 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku