Zaměstnanci za rok „proflákají“ 47 944 korun, tedy více než jeden pracovní měsíc

Analýzy | 31.07.18

Nejčastěji zahálejí na sociálních sítích, čtením zpráv, soukromou on-line komunikací a nákupy. Firmy mohou i po startu GDPR monitorovat zaměstnance, jak využívají počítače. Zjišťování obsahu komunikace, např. e-mailů, je ale obhajitelné... více


Umělá inteligence bude hnací silou budoucnosti, Evropa na to ale není připravena

Trendy | 30.07.18

Umělá inteligence (AI) bude do roku 2025 jedním z klíčových hnacích prvků proměny pracoviště. Mnoho dnešních pracovních postupů, nástrojů produktivity a fyzických prostředí bude v průběhu následujících sedmi let již zastaralých. více


Umělá inteligence může ekonomikám přinést dodatečné příjmy

Trendy | 26.07.18

Hlavní přínosy poznáme v oborech jako jsou finanční služby, zdravotnictví a přepravní a skladovací služby. více


Jak na kvalifikovanou elektronickou pečeť

Legislativa | 19.07.18

Elektronická pečeť slouží k označení dokumentu za účelem prokázání jeho původu a pravosti. Obdobně jako pro elektronický podpis jsou i pro pečeť definovány různé úrovně důvěry. Ze Zákona o službách vytvářejících důvěru vyplývá,... více


Dopady zrušení karenční doby na zaměstnavatele

Analýzy | 18.07.18

Programové prohlášení vlády ANO a ČSSD obsahuje jako jeden z klíčových bodů zrušení karenční doby, tedy proplácení pracovní neschopnosti od prvního dne. Ke schválení tohoto návrhu je ještě dlouhá cesta, jak by ale případná změna... více


Česká společnost ALEF Distribution získala evropskou cenu za distribuci dat v cloudu

Trendy | 17.07.18

NetApp, autorita pro práci s hybridními cloudy, na začátku léta ve španělské Seville udělila výroční ceny partnerským společnostem z celého světa. Mezi oceněními byla i česká firma ALEF Distribution ze skupiny ALEF Group, která aktuálně... více


Naučte se v práci říkat ne. Některé úkoly je lepší odmítnout

Analýzy | 16.07.18

V práci je důležité nejen plnit své úkoly, ale také umět odmítnout zadání, která nepatří do kompetence pracovníka nebo jsou zbytečná. Jak však poznat správný okamžik, kdy říct nadřízeným nebo kolegům jasné NE? více


Jak být viděn na Internetu i v roce 2018 (3)

Analýzy | 13.07.18

Technologie i způsob, jakým je uživatelé využívají, se mění. Reagovat na to musejí jak vyhledávače, tak i SEO specialisté, kteří se o viditelnost informací ve vyhledávačích starají. více


Jak být viděn na Internetu i v roce 2018 (2)

Analýzy | 11.07.18

Technologie i způsob, jakým je uživatelé využívají, se mění. Reagovat na to musejí jak vyhledávače, tak i SEO specialisté, kteří se o viditelnost informací ve vyhledávačích starají. více


Jak být viděn na Internetu i v roce 2018 (1)

Analýzy | 10.07.18

Technologie i způsob, jakým je uživatelé využívají, se mění. Reagovat na to musejí jak vyhledávače, tak i SEO specialisté, kteří se o viditelnost informací ve vyhledávačích starají. více