Arval Smart Experience (ASX) se skládá z několika provázaných částí, které se vzájemně doplňují a jako celek tvoří moderní on-line nástroj, který mění standardy v oblasti managementu vozového parku. Jeho základní součástí je Arval Connect shrnující stručné informace o stávajícím fleetu a novinkách v oblasti automotive. Fleet manažeři díky této službě mohou monitorovat dodávky vozidel v rámci flotily, vyhledat nejbližšího distributora či servis nebo nahlédnout do užitečných dokumentů v elektronické podobě.
„Prostřednictvím produktů ASX mají řidiči i fleet manageři kdykoliv a kdekoliv okamžitý přístup k aktualizovaným dokumentům, zprávám a informacím z automobilového průmyslu. Chceme touto cestou napomoci ke zlepšení interaktivní komunikace mezi řidiči, správci vozových parků a společností Arval, což by mělo výrazně ovlivnit řešení problémů a požadavků mezi všemi stranami,“ říká Gregor Bilik, generální ředitel společnosti ARVAL.
Druhý pilíř projektu Arval Smart Experience tvoří Arval Fleet View, internetová stránka obsahující detailní informace o firemním fleetu. Ta poskytuje fleet manažerům klíčové indikátory jejich vozového parku - měsíční přehled o spotřebě paliva, nebo o typech vozidel a značkách. Nechybí rozpočtové analýzy, přehled pod a nad limit ujetých kilometrů a v neposlední řadě přehled emisí CO2. V rámci každého indikátoru lze sledovat obecný trend, jehož se flotila drží od počátku roku v porovnání s předchozím rokem.
Projekt bude pokračovat chystanou službou Arval Mobile+ zahrnující jednoduché a praktické informace zabalené do jedné aplikace pro chytré mobilní telefony a tablety. Tato aplikace určená řidičům přináší informace o smluvních podrobnostech týkajících se jejich vozu, spotřebě paliva, čtvrtletní řidičské statistiky, pokuty, přehled servisních zásahů a další. Dalším produktem spadající do skupiny ASX bude Arval Driver Challenge – interaktivní hra pro chytré telefony, která bude řidiče motivovat k bezpečné jízdě a uvědomělému chování za volantem.
„Arval Smart Experience nabízí inovativní interaktivní služby, které jsou navrženy k vybudování nového vztahu se správci vozového parku a řidiči, a to prostřednictvím používání online nástrojů a mobilních technologií. Od kombinace mobilních aplikací a na míru šitého webového obsahu se očekává, že zákazníkům Arvalu a jejich řidičům nabídne novou úroveň pohodlí, flexibility a celkového přínosu,“ dodává Gregor Bilik.