„Mým cílem je v HBI Česká republika a "Wer liefert was?" implementovat nové rozvojové plány s primárním zaměřením na poskytované produkty a služby. Spatřuji ideální příležitost vzájemně obohatit a sdílet know-how všech tří společností, což otevírá řadu nových tržních příležitostí,“ řekl k nové manažerské výzvě David Farský tento týden ve čtvrtek.
David Farský vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, věnoval se také psychologii a sociologii v řízení. Svou pracovní kariéru odstartoval v roce 1999 ve společnosti Rollpa, zabývající se výrobou a prodejem nábytku. V Rollpě zakládal a spravoval internetový obchod a byl zodpovědný za marketing firmy. Jeho další kroky směřovaly do společnosti NEWTON Media, působící v sektoru služeb a zabývající se prodejem mediálních informací. Věnoval se budování informačních produktových nadstaveb, působil na pozici obchodního konzultanta, produktového manažera, marketingového a později výkonného ředitele firmy. V období 2006 až 2009 jako ředitel společnosti zodpovídal za řízení a chod celé české centrály i dvou poboček – na Slovensku a v Polsku. Podílel se na vytváření strategie rozvoje firmy i jednotlivých projektů. Ve společnosti Soliditet (dříve Creditinfo Czech Republic), je od roku 2009 v pozici ředitele zodpovědný za její strategické směřování a celkové řízení.
Zdroj: Česká kapitálová informační agentura, Soliditet, Bisnode