Prvořadým úkolem Ondřeje Tomase, který ve funkci generálního ředitele GfK Czech setrvá do konce tohoto roku, byla komplexní restrukturalizace GfK Czech. Tříletý projekt transformace byl završen v lednu 2011 k naprosté spokojenosti vlastníků i centrály. V letošním roce na projekt bezprostředně navázaly přípravy na implementaci globální strategie, která byla oznámena na jaře 2011, a jejíž nedílnou součástí je posílení třiceti klíčových trhů, mezi něž trhy v Česku a na Slovensku také spadají. I tyto kroky jsou nyní úspěšně dokončeny a Ondřej Tomas se rozhodl pokračovat v kariéře mimo výzkum trhu, na restrukturalizačních projektech v oblasti investičního managementu.
Martin Mravec, který od 1. 1. 2012 rozšíří svou odpovědnost i na řízení GfK Czech, úspěšně řídí GfK Slovakia od roku 2005, předtím zde působil na pozici Client Service Director, a to od roku 2001. Vede také regionální tým pro oblast Business and Technology, které sdružuje přední odborníky z celého CEE regionu. Pobočky obou zemí bude řídit v rámci jednotné organizační struktury.
Další rozvoj „mikroregionu Česko-Slovensko“ bude směřovat k orientaci na potřeby klientů, optimální využívání zdrojů, společného know-how a výměnu nejlepších zkušeností.
Skupina GfK v ČR (GfK Czech a INCOMA GfK) je poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu.
Zdroj: GfK Group