Koruna Business Club chce propojit významné osobnosti e-commerce scény

11. 11. 2016

Sdílet

„Jsme prvním byznysovým klubem se zaměřením na e-commerce trh. Našimi členy jsou významní zahraniční podnikatelé, kteří jsou ochotni se podělit o své zkušenosti,“ říká Maxim Mironěnko, COO společnosti Neklo. První oficiální setkání klubu, na kterém vystoupí řada zahraničních spíkrů, proběhlo 9. listopadu v pražském hotelu Amarilis. Ústředním tématem zahajovacího setkání klubu bylo předvánoční nakupování na internetu. V prosinci se diskuse zaměří na péči o zákazníka a v lednu budou na pořadu platební systémy v České republice.

 

Přidanou hodnotou nově vzniklého Koruna Business Clubu má být sdílení poznatků ze zahraničního e-commerce prostředí s lokálním. „Do Prahy budeme zvát odborníky z celého světa, například špičkové experty z amerických firem. Místní členové z řad našeho klubu s nimi mohou navázat spolupráci a dozvědět se více o trendech v zahraničí,“ popisuje Mironěnko záměry Koruna Business Clubu, který chce nalákat zejména vlastníky, manažery a další zástupce českých e-shopů a s nimi spojených služeb.

 

„Pokaždé vystoupí dva až čtyři zahraniční spíkři. Možnost prezentovat publiku své výsledky dostanou také čeští odborníci. Důraz budeme klást na networking,“ ujistil Mironěnko ze společnosti Neklo, která letos na jaře organizovala první českou konferenci Meet Magento. „Po skončení Meet Magento jsme od účastníků dostali zpětnou vazbu, že v Česku chybí akce, na které by bylo možné se pravidelně setkávat se zahraničními odborníky a vyměňovat si zkušenosti. Právě proto jsme se rozhodli založit tento privátní klub,“ uvedl Mironěnko.

 

Zdroj: http://korunaclub.cz/

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality