Zaplatila za něj 165 milionů dolarů. Akvizice přidávající se k více než 500 milionům dolarů, které PayU v rámci fintech investovalo do fúzí a akvizic, je dalším krokem v misi společnosti stát se předním poskytovatelem plateb na trzích s vysokým růstem a vedoucím světovým fintech investorem.
Přestože e-commerce v Turecku každý rok roste stabilně o více než 10 %, je s podílem pod 5% na celkovém prodeji stále v plenkách. Jen samotný segment malých a středních firem má v několika příštích letech potenciál desetinásobné expanze. V současné době pouze 5 % malých a středních podniků v Turecku prodává online. Také díky vládním programům podporujícím digitalizaci se očekává, že se toto procento zvýší. Představuje to velkou příležitost pro trh e-commerce a zpracovatele plateb.
Společnost iyzico byla založena v roce 2013 a poskytuje bezpečné platby na více než 300 trzích (s více než 400 000 prodejci různých velikostí) a také 30 000 online obchodníkům, kteří používají její platební řešení. Amazon, Nike, H&M a Zara patří mezi značky, které si v Turecku vybraly společnost iyzico jako důvěryhodného partnera.
Dohoda doplní stávající digitální nabídku PayU a umožní PayU nejen posílit svou přítomnost v Turecku a zrychlit obchod s automatizovanými řešeními společnosti iyzico v segmentu malých a středních firem, ale také usnadní budování „online mostu“ mezi Tureckem a zeměmi střední a východní Evropy a Afrikou s cílem podpořit přeshraniční obchod v místních měnách v regionu.
PayU je přední poskytovatel online platebních služeb na 18 trzích s vysokým růstem a je zaměřen na vytváření rychlého, jednoduchého a efektivního platebního procesu pro obchodníky a kupující. Umožňuje více než 250 platebních metod. Obchodníkům nabízí platformu PayU Hub, která zjednodušuje přeshraniční platby. PayU patří globální internetové skupině Naspers.