„Převzali jsme závazky vůči všem aktuálním zákazníkům AAApoptávka.cz a dceřiné slovenské společnosti AAAdopyt.sk, stejně tak přebíráme závazky vůči konkrétním zaměstnancům projektu,“ říká Otto Kočí, ředitel B2M. „Chceme i nadále rozvíjet obě dvě značky nezávisle,“ zmiňuje Kočí a dodává, že po letech obchodních soubojů bude velká výzva spojit týmy obou projektů dohromady a přenést se přes vzájemnou rivalitu. Obě strany se dohodly, že hodnotu transakce nebudou zveřejňovat.
Internetovou službu AAApoptávka.cz založil v roce 2007 Pavel Matoušek, který ji provozoval až do roku 2012, kdy prodal většinový podíl mediální skupině Mafra. Vize růstu se bohužel v korporátním prostředí zcela nenaplnila a projekt byl nabídnut k prodeji. „Mediální skupina Mafra se chce nadále zaměřit na strategické produkty a rozvoj klíčových médií," uvedl Michal Hanák, člen představenstva Mafra zodpovědný za digitální obsah.
Skupina B2M získá díky akvizici AAApoptávka.cz a provozování ePoptávka.cz 70% podíl na českém trhu poptávkových systémů. „Měsíčně se jedná o 12 tisíc poptávek přesahující finanční obrat 1,2 miliardy Kč,“ říká Otto Kočí, ředitel B2M. Společný počet platících klientů v ČR a na Slovensku se zvýší na 35 tisíc. „Nové zákazníky oslovujeme nejčastěji prostřednictvím internetu,“ přibližuje fungování poptávkových systémů Otto Kočí. „Každý den získáváme nové kontakty, tzn. leady, na základě kterých telefonicky kontaktujeme naše nové zákazníky,“ tvrdí Kočí a dodává, že B2M disponuje propracovaným know-how, jak spojit poptávku s nabídkou.