Zboží.cz mění minimální cenu prokliku v návaznosti na prodejní cenu

Vyhledávač Zboží.cz zavádí od 1. března 2018 pět nových cenových škál vztahujících se k minimální ceně za proklik. Ta bude nově nastavena podle výše částky, za kterou jednotlivé e-shopy konkrétní produkt nabízí.



Z původně nastavené jedné koruny se cena za proklik bude v závislosti na prodejní ceně zboží pohybovat od 0,50 Kč do dvou korun. Změna proběhne automaticky tak, že bude Zboží.cz účtovat minimální cenu za proklik (CPC) podle výše prodejní ceny nabídky, a to na základě škály, do které prodejní cena náleží.

"Reagujeme do určité míry na zpětnou vazbu e-shopů prodávajících drobné zboží. Při prodejní ceně sortimentu do stokoruny se bude prodejce chovat při nastavování své reklamní kampaně diametrálně odlišně než v případě prodeje spotřební elektroniky. A právě toto rozdílné uvažování zohledňujeme v novém obchodním modelu," říká Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.

Úvodní foto: Jakub Jirsák - Fotolia.com

« předchozí článek další článek »








Komentáře