Článek | Téma | Datum vydání | Počet názorů |
---|---|---|---|
§ 196a obchodního zákoníku: revoluce v neplatnosti transakcí | Legislatia | 19. 3. 2012 | - |
Společnost Adyen, globální platforma pro finanční technologie, používaná českými i světovými firmami, jmenovala na pozici Country Manager CEE Matouše Michněviče. Ten bude mít na starosti rozvoj byznysu společnosti v celém regionu střední a východní Evropy, včetně aktivit společnosti v České republice, na Slovensku, ale také v Polsku. Michněvič přináší do společnosti Adyen své dlouholeté globální zkušenosti z oblasti plateb, inovací a budování strategických partnerství. Jako Country manager bude Michněvič zodpovědný za rozvoj a strategii společnosti Adyen a budování vztahů s klíčovými klienty a obchodními partnery v celém regionu. Také se zaměří na optimalizaci procesů, zavádění platebních inovací uzpůsobených potřebám zákazníků a zvyšování podílu společnosti Adyen na středoevropském trhu.
Česko potřebuje v podpoře startupů a inovací výrazně přidat. Zatím se ale nedaří prosazovat změny, které by k tomu vedly. Změnit to má nově vznikající Česká startupová asociace. Ta má za cíl zastupovat zájmy českého startupového ekosystému v dialogu s vládou, Parlamentem a politickými stranami. Zaměří se na přípravu kvalitních analýz a konkrétních návrhů legislativních a systémových řešení pro zlepšení českého startupového ekosystému a jejich následné vyjednávání s politickou sférou. Asociaci vede Martin Jiránek, zkušený expert na zákonodárství, politiku a lobbing. Prvními členy Asociace jsou venture kapitálové fondy Credo Ventures, Presto Ventures či Purple Ventures, technologické startupy Keboola, Liftago či Oddin a také další klíčoví hráči startupové komunity – Sparring a Novalia, právní kanceláře zaměřené na technologický sektor, inovační agentura JIC, akcelerátor StartupYard a byznys hub Opero. S desítkami dalších partnerů nyní Asociace jedná.
Společnost GARBE, specialista na logistické, průmyslové a technologické nemovitosti v Evropě, pokračuje v expanzi v rámci střední a východní Evropy. Novým trhem, na který se firma zaměřuje, je Rumunsko. Ředitelem místní pobočky GARBE se stal Andrei Jerca, který bude zodpovědný za realizaci developerských projektů a s tím spojené průmyslové aktivity na rumunském trhu. GARBE začalo svou expanzi v regionu CEE v roce 2020 pod vedením Martina Poláka, ředitele pro střední a východní Evropu. Po vstupu na trhy České republiky, Slovenska a Polska přichází na řadu právě Rumunsko.
K 31. 10. 2024 evidovala Krajská pobočka Úřadu práce ČR v Praze celkem 28 261 uchazečů o zaměstnání. Jejich počet byl o 502 nižší než na konci předchozího měsíce, ve srovnání se stejným obdobím minulého roku byl vyšší o 453 lidí. Úřadu práce se v říjnu podařilo zprostředkovat zaměstnání pro celkem 2 544 uchazečů, což je meziročně o 32 % více. Pokračoval i zájem o rekvalifikace a kurzy. Úřadem práce bylo letos v rámci aktivní politiky zaměstnanosti podpořeno již 7 720 lidí, z toho 4 705 lidí bylo zařazeno právě do rekvalifikačních kurzů. Celostátní informace o vývoji nezaměstnanosti jsou zveřejněny na: www.mpsv.cz/web/cz/mesicni.
Marketingový tým společnosti Samsung Electronics se rozrůstá, posiluje, a zároveň má nové vedení, a to v České republice i na Slovensku. Pozici marketingové ředitelky společnosti pro obě země nově zastává Denisa Arslanianová, PR managerkou se stala Veronika Schieblová. Společnost navíc oznamuje novou brand kampaňovou manažerku pro divizi spotřební elektroniky, kterou je Anna Volná, a na pozici brand kampaňové manažerky v divizi mobilních produktů potom nastupuje Ivana Maršáková. Denisa Arslanianová přebrala vedení marketingu v Samsungu v září 2024, ve společnosti působí od července 2022. Na předchozích manažerských pozicích zde, ale dříve také ve společnostech British American Tobacco, Nestlé nebo Marcus & Art, získala bohaté marketingové zkušenosti.