Hlavní navigace

AXA Group oznámila finanční pomoc postiženému Japonsku

17. 3. 2011

Sdílet

Světová finanční skupina vyjadřuje solidaritu a soustrast lidem v zemi vycházejícho slunce zasaženým důsledky tragického zemětřesení. K lidem v postižených oblastech poputuje finanční podpora.

Společnost AXA Japan na pomoc po zemětřesení věnuje částku ve výši 50 milionů jenů. AXA Group dále vytvoří dárcovský fond na pomoc Japonsku, do něhož sama přispěje částkou ve výši 1 milionu amerických dolarů.

AXA poskytuje v Japonsku životní pojištění (AXA Life Insurance a Nextia Life Insurance), pojištění motorových vozidel (AXA Direct), provozuje místní divize správy majetku AXA Investment Managers a AllianceBernstein, mezinárodní pojištění (AXA Assistance a AXA Corporate Solutions) a poskytování interních služeb (AXA Tech).

Prioritou skupiny AXA je zajištění bezpečnosti pracovníků a zachování co nejvyšší úrovně služeb poskytovaných klientům v Japonsku. Na základě předběžných informací a s přihlédnutím k tomu, že se situace stále rychle vyvíjí, AXA Group v současné době neočekává žádný podstatný přímý dopad způsobený povahou svých provozních jednotek v Japonsku.

K 14. březnu nebyly k dispozici žádné zprávy o ztrátách mezi více než 8 000 zaměstnanci skupiny AXA v Japonsku. Několik desítek z nich v nejvíce zasažených oblastech však nebylo kvůli kolapsu komunikačních systémů doposud kontaktováno. Společnost AXA Japan vytvořila pro zaměstnance v zasažených oblastech speciální podpůrný fond ve výši 50 milionů jenů. AXA Life Japan dále vyšle do poškozených míst podpůrné týmy, které budou nápomocny při obnovování činnosti v těchto oblastech. Zaměstnanci skupiny AXA v Japonsku se nyní soustřeďují na zajišťování bezprostředních potřeb klientů a rychlé vyřizování pojistných událostí. Snaží se pomáhat i v případech úmrtí následkem úrazu a hospitalizací způsobených zemětřesením, které nejsou kryty pojištěním. Klienti mají možnost odkladu úhrady pojistného o šest měsíců, aby měli pojistné krytí i v době, kdy čelí finančním těžkostem.

 

Zdroj : AXA

Byl pro vás článek přínosný?