Společnost AXA Japan na pomoc po zemětřesení věnuje částku ve výši 50 milionů jenů. AXA Group dále vytvoří dárcovský fond na pomoc Japonsku, do něhož sama přispěje částkou ve výši 1 milionu amerických dolarů.
AXA poskytuje v Japonsku životní pojištění (AXA Life Insurance a Nextia Life Insurance), pojištění motorových vozidel (AXA Direct), provozuje místní divize správy majetku AXA Investment Managers a AllianceBernstein, mezinárodní pojištění (AXA Assistance a AXA Corporate Solutions) a poskytování interních služeb (AXA Tech).
Prioritou skupiny AXA je zajištění bezpečnosti pracovníků a zachování co nejvyšší úrovně služeb poskytovaných klientům v Japonsku. Na základě předběžných informací a s přihlédnutím k tomu, že se situace stále rychle vyvíjí, AXA Group v současné době neočekává žádný podstatný přímý dopad způsobený povahou svých provozních jednotek v Japonsku.
K 14. březnu nebyly k dispozici žádné zprávy o ztrátách mezi více než 8 000 zaměstnanci skupiny AXA v Japonsku. Několik desítek z nich v nejvíce zasažených oblastech však nebylo kvůli kolapsu komunikačních systémů doposud kontaktováno. Společnost AXA Japan vytvořila pro zaměstnance v zasažených oblastech speciální podpůrný fond ve výši 50 milionů jenů. AXA Life Japan dále vyšle do poškozených míst podpůrné týmy, které budou nápomocny při obnovování činnosti v těchto oblastech. Zaměstnanci skupiny AXA v Japonsku se nyní soustřeďují na zajišťování bezprostředních potřeb klientů a rychlé vyřizování pojistných událostí. Snaží se pomáhat i v případech úmrtí následkem úrazu a hospitalizací způsobených zemětřesením, které nejsou kryty pojištěním. Klienti mají možnost odkladu úhrady pojistného o šest měsíců, aby měli pojistné krytí i v době, kdy čelí finančním těžkostem.
Zdroj : AXA