CzechTrade poradí, jak uspět v Rumunsku, Maďarsku, Skandinávii či v Německu

12. 11. 2015

Sdílet

 Autor: © Ivan Kruk - Fotolia.com
Agentura CzechTrade uspořádá do konce letošního roku tři teritoriální semináře zaměřené na atraktivní evropské trhy.

Akce nabízejí unikátní možnost osobního setkání s řediteli zahraničních kanceláří, kteří účastníkům poskytnou praktické rady a informace, které získali v rámci svého působení na zahraničních trzích. Všichni také budou k dispozici pro individuální konzultace. Na každém semináři vystoupí zástupce renomované advokátní kanceláře, který upozorní na právní aspekty podnikání v jednotlivých zemích.

 

Všechny tři semináře se uskuteční v sídle CzechTrade, Dittrichova 21, Praha 2. Více informací včetně registračního kalendáře je k dispozici v kalendáři akcí na webu agentury www.czechtrade.cz.

 

18. 11. 2015
Aktuální exportní příležitosti v Rumunsku a v Maďarsku

- Aktuální nabídka služeb agentury CzechTrade pro podnikatele
- Perspektivní obory a zajímavé projekty pro české exportéry
- Doporučené kroky pro vstup na rumunský a maďarský trh
- Konkrétní zkušenosti z působení české firmy v teritoriu
- Právní aspekty podnikání v obou zemích
- Dotazy, diskuze
- Individuální konzultace

 

27. 11. 2015
Skandinávie – obchodní příležitosti a legální aspekty podnikání

 

- Představení konkrétních obchodních příležitostí na skandinávských trzích
- Legální aspekty veřejných výběrových řízení a podnikání ve Švédsku
- Způsob akvizice nových klientů
- Obchodní zvyklosti
- Informační zdroje
- Vstup na trh: nabídka služeb CT
- Dotazy, diskuze

 

4. 12. 2015
Obchodování s Německem – ošetření rizik obchodního styku ve smlouvě, založení firmy, minimální mzda v Německu, vytipování distributorů nebo obchodních zástupců

 

bitcoin_skoleni

- Jak ošetřit rizika ve smlouvě s německým odběratelem
- Jak založit firmu v Německu a na co si dát při jejím zakládání pozor
- Jaká je aktuální situace kolem nařízení o dodržování minimální mzdy v Německu
- Jak hledat nové distributory v Německu a jak s nimi komunikovat
- Jak si najít a dlouhodobě udržet německého zákazníka – rady a tipy úspěšného exportéra
- Individuální konzultace