Žhavé novinky z e-commerce sféry, zkušenosti jedniček na trhu, inspirativní workshopy, networking v příjemné atmosféře nebo skvělá závěrečná after party. Užijte si s námi příští čtvrtek, který bude ve znamení e-shopů. Přípravy vrcholí a my se těšíme, že vás budeme moci přivítat na dalším ročníku konference E-Business Forum. Sejdeme se v Konferenčním Centru City v Praze 5. května 2022.
Na jaká témata se můžete těšit?
· péče o zákazníka – konkrétní zkušenosti úspěšných e-shopů,
· výběr systému pro zajištění kvalitní zákaznické péče,
· největší bariéry skvělé zákaznické zkušenosti,
· umělá inteligence v oblasti péče o zákazníka,
· tvorba přehledného webu,
· fungování online tržišť – jak mohou podpořit váš prodej,
· perfektně zvládnutý objednávkový proces,
· vyšperkovaný marketing,
· pohled UX designérů na e-shopy,
· získání zpětné vazby od zákazníků a práce s ní,
· GDPR: jak z dat vašich zákazníků legálně získat co nejvíc informací,
· SEO z pohledu eshopařů.
Výběr z programu
Péče o zákazníka – jak z vašich dat získat co nejvíce
GDPR poněkud změnilo pravidla hry. Co je a co ještě není profilování? Jak na zákaznickou péči nebo na analýzu vašeho webu a produktů? Kde šetřit na vašich stránkách check boxy? S advokátkou Petrou Dolejšovou se podíváme na to, jak i bez souhlasu klientů získat z dat co nejvíce.
Kytary.cz – růst ze 100 milionů na miliardu a proměna marketingového týmu
Příběh největšího e-commerce hráče v oboru hudebnin na českém trhu poodhalí Filip Černý, CMO ze společnosti AUDIO PARTNER, spolu s Milanem Knappem, který působí jako Head of Client Success ve firmě Roivenue. Budou mluvit tom, proč je potřeba řídit marketing s chladnou hlavou na základě relevantních dat, jak se taková práce s daty změní, když vaše firma vyroste desetinásobně, i třeba o tom, jaká úskalí za tu dobu museli společně překonat.
(R)evoluce prodeje potravin – velkolepá bitva o zákazníky
E-commerce trh potravin se stále teprve formuje. Už nyní je ale jasné, že zásadním způsobem ovlivní více než 300miliardový segment prodeje potravin. Jsme na začátku úžasné jízdy a velkolepé bitvy o přízeň zákazníků. Kamil Demuth ze Scuk.cz vám ukáže, jak mohou být karty v budoucnu rozdány.
Kromě přednášek jsme pro vás připravili také dva workshopy. Pod taktovkou Daktely se podíváme na praktické využití omnichannel nástroje pro zákaznickou péči. Zásilkovna nás zasvětí do toho, jak správně identifikovat a vyřešit problém, který může v customer care nastat.
Na webu konference se můžete seznámit se všemi letošními spíkry, najdete na něm také kompletní program. Registrovat se můžete zde.
Generálním partnerem konference je česká přepravní společnost Zásilkovna. Partnery konference jsou Daktela, Dognet, eHUB.cz, Heureka Group a Kaufland.de, Pošta bez hranic, PriceKit, ConvKit a Shopsys. Produktovými partnery jsou EasyEvent, Rodinné bio vinařství Válka, The Glenlivet. Mediálními partnery jsou Lupa.cz, Marketing Journal, Mediaguru a Podnikatel.cz. Konference proběhne za podpory Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info.