„Asistenční služby se od roku 2001 velmi změnily. Díky pečlivé práci a snaze o rozvoj tohoto odvětví se v současnosti přistupuje k asistenci jako ke službě, která významně ovlivňuje a pomáhá zvyšovat spokojenost klientů,“ říká Vladimír Fuchs, výkonný ředitel Europ Assistance.
„Velký potenciál vidím v rozvoji asistenčních služeb pro oblast veřejného zdravotnictví, kde budou hnacím motorem potřeby zdravotních pojišťoven, které budou pro své klienty rozšiřovat nabídku individuální péče. Význam této oblasti roste především ve spojení se zdravotní reformou, která nově pracuje na definici standardní a nadstandardní formy zdravotní péče a nových typů asistenčních služeb. Zvýšený zájem o asistenční služby očekáváme rovněž v oblasti domácí asistence, která pomáhá řešit krizové situace spojené s bydlením, a také v automobilové oblasti, kde nabízíme nadstandardní asistence vázané na konkrétní řidiče i na vozidla,“ dodává V. Fuchs.
Zdroj : Europ Assistance Česká republika