Společnost Oracle nabízí evropským zákazníkům možnost používat řešení Oracle CRM On Demand také „lokálně“. Hostované řešení nyní dokáže zaručit, že data se budou fyzicky nacházet v zemích Evropské unie. Ukládat kritická data o zákaznících v této podobě zjednoduší firmám dosažení shody s regulačními požadavky.
Oracle CRM Od Demad je řešení pro řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management) nabízené jako služba (SaaS, Software as a Service). Aplikace je hostována na serverech Oracle a na straně zákazníka klade toto uspořádání minimální nároky na počáteční investice, IT infrastrukturu, správu i proces implementace. Aplikace poskytovaná přes internet zvyšuje produktivitu i efektivitu pracovníků prodeje, služeb i marketingu v organizacích soukromé i veřejné sféry. Oracle nyní nabízí evropským firmám možnost, že jejich aplikace/data bude bezpečně hostována opět v Evropě.
Kde se nacházejí citlivá data o zákaznících…
Zákazníci, kteří si zvolí řešení Oracle CRM On Demand, je tak nyní mohou používat ve verzi, kdy se jejich data hostovaná touto společností budou nacházet v zemích EU. To znamená významnou výhodu zmíněného řešení oproti konkurenčním nabídkám SaaS, kdy se data ukládají mimo země EU, nebo jejich fyzické umístění závisí na třetí straně. Používat řešení CRM v podobě SaaS tak nyní mohou i organizace, které v důsledku legislativních požadavků nebo svých interních předpisů mají speciální požadavky na ukládání citlivých dat. Týká se to například organizací veřejného sektoru nebo finančních institucí.
Výše popisované řešení dnes používá řada zákazníků v organizacích všech velikostí (od 20 do 10 000 uživatelů). Technologie založená na webu činí toto řešení velmi efektivním a snadno použitelným. Služba funguje na bázi měsíčního předplatného (vztaženého na počet uživatelů) a zahrnuje vše, co zákazník potřebuje: moduly pro prodej, služby a marketing spojené s vestavěnými analytickými nástroji, funkce reportingu, podporu zákazníků a automatické aktualizace.
„Oracle CRM On Demand je naší nejrychleji rostoucí aplikací,“ uvedl Steve Fearon, viceprezident oblasti EMEA pro řešení CRM On Demand ve společnosti Oracle. „Možnost hostovat tuto aplikaci lokálně znamená významný krok, který umožní, aby evropské firmy ve větší míře přijímaly model SaaS. Firmy ani regulační instituce nyní nemusejí mít obavy z toho, kde se nacházejí citlivá data o zákaznících. Zaznamenáváme, že řada velkých a středních podniků očekává od modelu SaaS ekonomické i další přínosy. Evropským firmám, které mají zájem využívat řešení CRM v podobě SaaS, nyní můžeme zaručit, že hostované řešení bude kritické informace fyzicky uchovávat opět v EU.“