Již 900 firem komunikuje se zákazníky díky softwaru Daktela moderním způsobem.
Cílem prakticky každé dnešní společnosti je komunikovat se zákazníkem bez zbytečného čekání a maximálně transparentně. O výhodách komunikačního softwaru Daktela se za šestnáct let přesvědčilo již 900 firem a korporací. Díky technologické společnosti Daktela vznikla také řada zajímavých speciálních projektů jako například „Chytrá karanténa“.
Rozvoj společnosti Daktela nastartovala v posledních letech dynamická expanze do zahraničí. Jak rostl počet zemí (Slovensko, Polsko, Maďarsko, Velká Británie, Filipíny a další), kde Daktela působí, rozšířil se také razantně počet firem využívajících služby této české technologické společnosti.
„V současnosti máme 900 stálých klientů, kteří využívají náš modulární komunikační software. Tato skupina dlouhodobých zákazníků je základem našich současných i budoucích aktivit, protože s inovacemi našeho systému pro kontaktní centra přicházíme často právě na základě požadavků klientů,“ říká Richard Baar, CEO společnosti Daktela.
Komunikační software Daktela dnes využívají firmy a společnosti prakticky ze všech oblastí ekonomiky a služeb. Pokud dochází k pravidelné komunikaci mezi zákazníkem a poskytovatelem služeb nebo distributorem jakéhokoliv produktu či zboží, umožňuje Daktela získat kompletní přehled nad všemi komunikačními kanály včetně možnosti nahrávání hovorů či archivace e-mailových nebo webchatových zpráv.
Podle odborníků a řady studií se ukazuje, že digitalizace obsluhy zákaznické péče je pro společnosti všech velikostí stále důležitější. Roste potřeba profesionálních, a přitom snadno použitelných řešení kontaktních center. Mezi klíčová kritéria patří například možnost kontaktu všemi komunikačními kanály (omnichannel komunikace), integrační možnosti, spolehlivost a podpora.
Uvedené výhody spolu s transparentností a přehledností komunikace v systému Daktela využívá již od loňského roku například známá služba uLékaře.cz. Díky modernímu komunikačnímu softwaru jsou schopní dnes vyřešit až 5 000 požadavků za měsíc. Spolehlivost a zpětnou dohledatelnost veškeré dosavadní komunikace se zákazníkem využívají i velké nákupní online galerie, jako jsou Alensa.cz, Notino.cz nebo Muziker. Stovky zákazníků najednou tak získají rychlou a kvalifikovanou odpověď díky automatickému systému, který Daktela může ještě zrychlit nasazením nejnovějších chatbotů nebo voicebotů.
„V letošním roce pokračoval rozvoj naší společnosti i na zahraničních trzích, od jara letošního roku působíme v Maďarsku, na začátku roku 2022 otevřeme pobočku také v Rumunsku. Další růst a expanzi nejenom v Evropě nám umožnilo spojení se Sandberg Capital, ke kterému došlo letos v červnu. Naším cílem je stát se do pěti let jedničkou na trhu CEE v rámci kontaktních center a zákaznické péče,“ doplňuje Richard Baar ze společnosti Daktela.