Proč je to důležité
Vzestup nových generativních technologií umělé inteligence demokratizuje inovace a umožňuje malým a středním podnikům konkurovat za rovnějších podmínek. Průzkum ukazuje, že díky využívání AI získávají malé a střední podniky hlubší obchodní zkušenosti, zvyšují příjmy a zlepšují zkušenosti zákazníků.
Z průzkumu společnosti Salesforce vyplynulo, že:
1. Malé a střední podniky si jsou jistější svými dovednostmi v oblasti umělé inteligence než jejich protějšky z řad korporátů
2. Malé a střední podniky podporují růst pomocí umělé inteligence, zatímco velké firmy se zaměřují na provozní efektivitu
Tři hlavní výhody umělé inteligence pro malé a střední podniky:
1. Zlepšení obchodních zkušeností
2. Zvýšení příjmů
3. Zlepšená zákaznická zkušenost
Tři hlavní přínosy umělé inteligence pro velké firmy:
1. Automatizace rutinních úkolů
2. Zvýšení efektivity
3. Zlepšená zákaznická zkušenost
Perspektiva podle společnosti Salesforce
„Umělá inteligence skutečně vyrovnává podmínky pro malé a střední podniky. Díky generativní AI, která přebírá velkou část jejich opakujících se a někdy i podřadných úkolů v plně propojené sadě produktů, mají týmy SMB najednou více času na strategičtější a hodnotnější práci, jako je navazování kontaktů s potenciálními zákazníky a partnery. Díky tomu mohou být stejně rychlí – nebo ještě rychlejší než větší společnosti – a zároveň výrazně zlepšit zákaznickou zkušenost,“ říká Kristopher Billmaier, GM Starter Suite.