Marek Kiša přináší do Bisnode šestnáctileté manažerské zkušenosti z oblasti řízení prodeje, péče o zákazníky a zlepšování klíčových firemních procesů. Devět let působil v řadě ředitelských pozicích ve společnosti Telefonica O2.
„Je mi potěšením přivítat Marka Kišu v rámci česko-slovenského managementu skupiny Bisnode. Jsem přesvědčený, že jeho zkušenosti a energie nás posunou vpřed jak v oblasti prodeje standardních produktů a služeb, tak zejména v segmentu větších zákaznických řešení. Přeji Markovi tímto hodně úspěchů v jeho nové pozici a těším se na spolupráci s ním,“ říká General Manager Czech Republic & Slovakia Bisnode, David Farský.
„Mým cílem bude stavět na unikátní pozici Bisnode a rozvíjet konzultativní přístup v prodeji. Budu se soustředit především na budování modelů prodeje v synergii s jedinečnými daty a nástroji s cílem přinést klientům nová řešení pro zvýšení efektivnosti napříč jejich finančními, obchodními a rozhodovacími procesy. Považuji za zvlášť důležité přispět k vytváření takového přístupu, kdy klienti budou moci sami objevit přidanou hodnotu, která povede k jejich lepším výsledkům a také dlouhodobému vzájemnému partnerství“, říká ke svému jmenování nový obchodní ředitel Bisnode Marek Kiša.
Marek Kiša hovoří česky a anglicky. Vystudoval Technickou universitu Ostrava a v letech 2002-2004 absolvoval Certified study in strategic management od společnosti Inventa consulting. Marek je ženatý a má jednoho syna. Rád se věnuje horské cyklistice, běhu, pokeru či esoterice.