kampaně.
Tento komplexní produkt, který do značné míry doplňuje mezeru vzniklou zúžením možností Google Analytics 4 (GA4), umožňuje nejen sledovat a analyzovat data z webových stránek, ale prostřednictvím integrovaného chatbota přináší také konkrétní doporučení pro zlepšení efektivity digitálních kampaní.
Po ukončení univerzálních Google Analytics, které využívalo více než 44 milionů webů po celém světě, se situace dramaticky změnila. GA4 se sice stala novým standardem, ale její odlišné metriky a omezené možnosti měření způsobily značné komplikace. Seyfor se proto rozhodl reagovat na potřeby trhu a vyvinul nástroj, který manažerům nejen rozšíří možnosti při sledování ukazatelů z GA4, ale také šetří čas, který by jinak strávili složitou manuální analýzou. Služba může ve firmách doslova nahradit zkušeného marketingového analytika, čímž firmám šetří nejen značné množství času, ale také nemalé náklady. Služba poskytuje jedinečný a mimořádně komplexní nástroj, který s uživatelem hovoří česky.
Klíčovou výhodou nového řešení je jeho schopnost plně se přizpůsobit konkrétním potřebám klienta a zároveň poskytovat detailní přehledy o výkonu kampaní. Nástroj přináší marketingovým manažerům detailní informace o tom, odkud přicházejí návštěvníci na jejich stránky nebo e-shop (organické vyhledávání, placená reklama, sociální sítě jako LinkedIn nebo Facebook a další) a umožňuje přesně vyhodnocovat návratnost investic do jednotlivých kanálů.
Kompletní automatizace reportingu
Součástí řešení je integrovaný dashboard s podrobným reportingem, který umožňuje snadné zobrazení a porovnání klíčových metrik – od návštěvnosti přes počet konverzí až po vývoj organické návštěvnosti v čase. Výsledkem detailního nastavení dashboardu a implementace dle potřeb společnosti je plná automatizace reportingu, který také zabírá manažerům množství času.
Novinkou je také chatbot využívající umělou inteligenci. Manažerům nejen interpretuje výsledky, ale zároveň dává konkrétní návrhy, jak zlepšit výkon kampaní.
„Pro marketingové týmy je tento nástroj skutečným přínosem, protože zjednodušuje jednu z nejnáročnějších činností – datovou analytiku. Manažeři mohou rychle a efektivně pochopit chování zákazníků na webu, vyhodnocovat úspěšnost kampaní a lépe plánovat budoucí aktivity, aniž by museli složitě integrovat data z GA4 do jiných systémů. Díky kombinaci všech možností nové služby mohou uživatelé ušetřit každý měsíc desítky hodin času a najít efektivní způsoby, na které by pravděpodobně sami ani nepřišli,“ komentuje uvedení nové služby Daniel Šturm, ředitel marketingu společnosti Seyfor.
Tímto plně personalizovaným nástrojem zahrnujícím detailně nastavený dashboard podle individuálních potřeb společnosti umožňuje Seyfor firmám zcela změnit způsob, jakým přistupují k vyhodnocování digitálního marketingu. Novinka může díky přehlednému a modernímu rozhraní v některých případech konkurovat velkým komplexním CRM systémům nebo je efektivně doplnit.