Od kdy, pro koho, co musí firmy učinit, jaké je optimální technické řešení pro konkrétní provozovny nebo nejčastější dotazy, jsou hlavními moduly největšího portálu k EET. AMSP ČR nastínila pro malé, střední i velké provozovny a konkrétní řešení i cenová rozpětí, ukazuje výhody i nevýhody různých hardwarových řešení a porovnává odlišné varianty předpokládaných nákladů.
Každý podnikatel si může od asociace vyžádat bezplatné zasílání nejaktuálnějších informací, stejně tak jsou vyškolení pracovníci AMSP ČR připraveni do 48 hodin odpovědět na základní e-mailové dotazy týkající se jedné z největších změn novodobého hotovostního prodeje.
Pavla Břečková, místopředsedkyně AMSP ČR, která stojí v čele asociačního projektu „Malý obchod“ k tomu dodává: „Snažili jsme se vytvořit systém, který bude jak pro malé, tak velké firmy čitelný, který bude rychlý a hlavně s ověřenými informacemi. Denně se objevují desítky spekulací, ne vždy se ale jedná o ověřená tvrzení a naše asociace je zavalena nevídaným množstvím dotazů. Proto jsme se rozhodli stát se hlavním tuzemským zdrojem nestranných informací k zaváděnému režimu. Cílem je poskytnout služby firmám všech velikostí, a to s dostatečným předstihem.“