„Jsem potěšen vyhlídkou na spolupráci se dvěma významnými osobnostmi z našeho oboru. Evropská divize hraje klíčovou roli v rozšiřování působení naší asociace“, říká Barry Leggetter, CEO sdružení AMEC.
Petra Mašínová, která již je členkou představenstva AMEC, bude společně s Jeroenem Scholtenem stát v čele evropské divize AMEC nadcházejících 12 měsíců. Obě společnosti, Newton Media i holandská Publistat, patří mezi členy AMEC, kde se aktivně podílejí na mezinárodním sdílení svých odborných zkušeností a formulaci mezinárodních standardů v oblasti analýz a měření efektivity komunikace.
Mezinárodní organizace AMEC, se sídlem v Londýně, je globálním oborovým sdružením a profesionálním zázemím pro agentury a profesionály, zabývajícími se službami monitoringu a analýz mediální komunikace a měření její efektivnosti. AMEC má v současnosti přes 120 členů ze 41 zemí z celého světa.