Původní vize Microsoftu podle něj byla „poměrně agresivní,“ a zákazníci a analytici vyjadřovali pochybnosti ohledně tempa tohoto harmonogramu už od začátku. Reakce Microsoftu na tyto obavy podle něj byla viditelná v množství změn modelu obsluhování a podpory WaaS modelu. „Myslím, že jsme byli svědky toho, jak se to odráželo v těch každých šesti měsících, kdy program svůj vylepšovali, dokud se nedostal do stavu, v jakém je dnes.“
Některé podniky byly schopny minimalizovat riziko rozložení (disruption) systému rozprostřením upgradů ještě dále od sebe, přičemž vynechávaly tři a implementovali pouze jeden za dva roky. „Jeden update ze čtyř, to je možné, ale měli byste být opravdu dobří [při testování a implementaci,]“ řekl Kleynhans.
(Computerworld nedávno objasňoval, jakým způsobem mohou organizace využívající Windows 10 Enterprise nebo Windows 10 Education začít využívat dvouleté tempo.)
„Na instalaci byste měli pouhých šest měsíců,“ řekl Kleynhans, přičemž hovořil o překryvu mezi dvěma upgrady s dvouletou odmlkou. „To by mohlo být náročné.“
Jiní analytici souhlasí s tím, že by dvouletý rytmus mohl být pro některé uživatele Windows atraktivní. „Neobvyklé jarní tempo získává kratší periodu, podzimní získává tu delší, což podle mého názoru znamená, že si [Microsoft] uvědomuje, že podniky přejdou pouze na podzimní model a budou aktualizovat nejvíc jednou za dva roky,“ říká Susan Bradleyová, síťová a bezpečnostní konzultantka.
„[Tato změna podpory znamená, že si Microsoft] uvědomuje problém, na který poukázaly výsledky průzkumu, a sice že každých šest měsíců podnikům příliš nevyhovuje, dodala Bradleyová.
Zdroj. Computerworld.com