Ve společnosti Embex systém využívají zhruba půl roku. Před jeho zavedením pracovali zaměstnanci i management s jednodušším informačním systémem a současně s účetním systémem v dosovské verzi. Postupem doby však toto uspořádání přestalo pokrývat potřeby společnosti. Původně používané systémy byly v podstatě souborem několika databází, které fungovaly nezávisle na sobě, data bylo nutné vždy vyplňovat samostatně a několikrát. Práce byla pomalá, neefektivní a zbytečně složitá. Management se tedy mimo jiné rozhodl, že sjednotí všechny firemní databáze do jednoho funkčního systému.
Proběhlo tedy výběrové řízení na nový, komplexní informační systém. „O pořízení systému Helios Easy jsme rozhodli na základě porovnání referencí několika konkurenčních produktů, z nichž nám u Helios Easy vyšel nejlépe v poměru cena/ funkčnost/ kvalita. Navíc funkčnost a možnosti systému přesně odpovídaly našim potřebám,“ říká Martin Bulla – jednatel společnosti Embex a dodává: „Svou roli sehrálo i doporučení jednatele společnosti Redenge solutions.“
Embex nejdříve obdržel bezplatnou verzi, kterou zde měli možnost otestovat. Proběhlo několik schůzek, jednání, školení a konzultací se zástupci společnosti Redenge, která v Embexu Helios Easy nasadila. Poté bylo realizováno proškolení zaměstnanců se zaměřením na možnosti systému a na zkomfortnění a zefektivnění práce s ním. Ačkoli je ve společnosti Embex již systém v ostrém provozu, implementace není ještě zcela dokončena. „Systém neustále dolaďujeme na základě aktuálních potřeb z naší strany,“ vysvětluje Martin Bulla. „Stále zjišťujeme, co Helios umí a co by se mohlo pro naši společnost hodit.“
Zdroj: Asseco Solutions