Renata Němcová Pixová zaujala post ředitelky útvaru Marketingová komunikace ČSOB

15. 1. 2015

Sdílet

 Autor: archiv redakce
Nová vedoucí marketignu má na starosti vedení týmu marketingové komunikace, strategii a řízení značek ČSOB, Era a Poštovní spořitelna i oblast digital marketingu.

„Mou snahou bude maximálně posilovat a budovat pozitivní povědomí o značkách ČSOB, zároveň služby více přiblížit klientům a připravovat takovou komunikaci, která vyvolá o produkty banky ještě větší zájem,“ říká Renata Němcová Pixová, nová ředitelka marketingové komunikace banky.

 

Renata přichází do ČSOB ze Sberbank, kde se podílela na rebrandingu společnosti a vedla tým marketingu a komunikace. Před tím působila na manažerských postech v Citibank Europe a v komunikační agentuře Ogilvy. Vystudovala Fakultu managementu Vysoké školy ekonomické v Praze a hovoří anglicky a německy. Ráda tráví čas se svojí rodinou, cestuje po zemích Jižní Ameriky a sportuje.

 

Renata Němcová Pixová vystřídala ve funkci Tomáše Brycha, který v ČSOB pracoval 7 let.

ČTĚTE TAKÉ:

→ Tomáš Kořínek je novým členem představenstva ČSOB
Odpovědností nového člena představenstva banky bude řízení rizik.

ICTS24

→ Rudolf Kypta, CFO spol. ČSOB Leasing: Dlouhodobě vidíme perspektivu v zemědělství a strojírenství
„Letos probíhá generační výměna celého účetního systému společnosti,“ říká Rudolf Kypta, člen představenstva a finanční ředitel společnosti ČSOB Leasing, a.s.

G+