Salesforce představuje novou platformu Einstein 1

15. 9. 2023

Sdílet

Einstein 1 Autor: Salesforce
Einstein 1
Společnost Salesforce představila v rámci akce Dreamforce 2023 pořádané v San Franciscu platformu Einstein 1, jež znamená významný pokrok v oblasti Salesforce Data Cloud a Einstein AI, postavených na základním metadatovém rámci Salesforce. Platforma Einstein 1, která je pro koncové zákazníky důvěryhodnou technologií AI, tak dává firmám možnost bezpečně propojit jakákoli data, vytvářet aplikace s AI pomocí low-code a poskytovat zcela nové zkušenosti s CRM.

„Strategie společnosti v oblasti umělé inteligence může být pouze tak dobrá, jak dobrá je její strategie v oblasti používání dat,“ říká Parker Harris, spoluzakladatel a technický ředitel společnosti Salesforce. „Před téměř 25 lety jsme jako první vytvořili rámec metadat, který umožňuje bezproblémové propojení dat napříč aplikacemi. Je to spojovací článek, který pohání inovace. Nyní, díky Data Cloudu a Einstein AI nativně na platformě Einstein 1, mohou společnosti snadno vytvářet aplikace a pracovní postupy poháněné umělou inteligencí, které zvyšují produktivitu, snižují náklady a poskytují úžasné zákaznické zkušenosti.“

Proč je to důležité: Údaje o zákaznících jsou velmi roztříštěné. Firmy  používají v průměru 1 061 různých  aplikací, ale pouze 29 % z nich je integrováno do nějakého celku. Firemní datová úložiště jsou stále složitější a několik vln počítačové revoluce – cloudová, sociální a mobilní – vytvořilo obrovské oddělené struktury se zákaznickými daty, které spolu nespolupracují.

Původní rámec metadat Salesforce pomáhá společnostem organizovat a chápat data napříč aplikacemi Salesforce – je to v podstatě obdoba společného jazyka, díky kterému mohou různé aplikace postavené na základní platformě vzájemně komunikovat. Nyní tak vytváří jednotný pohled na data napříč organizací bez ohledu na to, jak jsou tato data strukturována v různých systémech, a to jejich mapováním do rámce metadat Salesforce.

Organizace si tak mohou přizpůsobit každé uživatelské prostředí a pracovat se svými daty pomocí různých služeb platformy s low-codem – včetně Einsteinu pro předpovědi a generování obsahu pomocí umělé inteligence, Flow pro automatizaci a Lightningu pro uživatelská rozhraní. Tyto úpravy jsou okamžitě dostupné pro zbytek klíčových aplikací organizace, aniž by bylo nutné psát nákladný a složitý integrační kód.

Salesforce navíc třikrát ročně poskytuje automatické aktualizace a rámec metadat zabraňuje narušení jakýchkoli integrací, přizpůsobení nebo bezpečnostních modelů. Organizace tak mohou snadno přidávat, rozšiřovat a stavět svoje systémy nad úroveň Salesforce tak, jak se platforma vyvíjí.

Datový cloud Einstein 1 podporuje škálování velkých objemů dat a vysokorychlostní automatizaci pro novou vlnu aplikací umělé inteligence založených na datech

Data Cloud – zřetězený datový stroj Salesforce v reálném čase – sjednocuje a harmonizuje zákaznická data, firemní obsah, telemetrická data, konverzace na Slacku a další strukturovaná i nestrukturovaná data a vytváří tak jednotný pohled na zákazníka. Platforma dokáže zpracovat 30 bilionů transakcí měsíčně a každý den propojí a sjednotí 100 miliard záznamů.

Díky novému datovému cloudu, který je nyní nativně integrován s platformou Einstein 1, mohou společnosti zcela novými způsoby zpřístupnit od sebe oddělená data, vytvářet bohaté a jednotné profily zákazníků a poskytovat zcela nové služby CRM:

·         Obrovský objem dat: Platforma Einstein 1 se rozšířila tak, že obsáhne tisíce objektů s metadaty na jednoho zákazníka, z nichž každý může čítat až biliony řádků. Kromě toho byly do platformy Einstein 1 nově začleněny služby Marketing Cloud a Commerce Cloud, technologické balíčky pro zákazníky, které se prostřednictvím akvizic připojily k portfoliu Customer 360 společnosti Salesforce.

·         Automatizace ve velkém: Do platformy Einstein 1 lze nyní přenášet obrovské objemy dat z jiných systémů a okamžitě je zpřístupnit jako dokumenty Salesforce, které lze hned používat. Tento export může být spuštěn různými způsoby na jakémkoli zařízení, ať už se jedná o data z IOT zařízení, výpočetní analýzu nebo predikci AI – zvládá až 20 000 relací za sekundu – a mohou komunikovat s jakýmkoli systémem ve firmě, včetně starších systémů, prostřednictvím MuleSoft.

·         Analytika ve velkém: Salesforce nabízí celou řadu analytických řešení pro různé případy využití – včetně reportů a panelů, Tableau, CRM Analytics a Marketing Cloud Reports. Díky společnému schématu metadat a přístupovému modelu platformy Einstein 1 mohou všechna tato řešení pracovat se stejnými daty v měřítku, které poskytuje bohaté informace pro jakýkoli případ použití.

Společnost Salesforce také oznámila, že každý zákazník s verzí Enterprise nebo vyšší může nyní začít využívat službu Data Cloud zdarma. Zákazníci mohou začít přijímat, harmonizovat a zkoumat svá data pomocí Data Cloud a Tableau, aby posílili analytiku ve všech oblastech podnikání a nastartovali přechod k umělé inteligenci.

Einstein přináší generativního konverzačního asistenta s umělou inteligencí, který se plynule zapojuje do pracovního procesu a výrazně zvyšuje produktivitu

Nová generace systému Einstein společnosti Salesforce přináší konverzačního asistenta s umělou inteligencí do každé aplikace CRM a zákaznického prostředí, včetně:

·         Einstein Copilot: Nový a důvěryhodný konverzační asistent s umělou inteligencí integrovaný do uživatelského prostředí každé aplikace Salesforce. Einstein Copilot bude zvyšovat produktivitu tím, že bude uživatelům pomáhat v rámci jejich pracovního procesu, umožní jim klást otázky v přirozeném jazyce a dostávat relevantní a důvěryhodné odpovědi, které budou podloženy bezpečnými vlastními firemními daty z Data Cloudu. Kromě toho Einstein Copilot proaktivně provádí akce a nabízí další možnosti nad rámec dotazu uživatele – například poskytnutí doporučeného akčního plánu po obchodní schůzce, kontrolu stavu objednávky od zákazníka nebo změnu data odeslání.

·         Einstein Copilot Studio: Nový snadný způsob, jak mohou firmy vytvářet zcela novou generaci aplikací s umělou inteligencí, které budou obsahovat jejich vlastní cíle, firmou definované dovednosti a modely umělé inteligence pro rychlejší uzavírání kontraktů, zefektivnění zákaznického servisu, automatické vytváření webových stránek na základě personalizované historie návštěvnosti nebo přeměnu cílů v přirozeném jazyce na kód, stejně jako stovky dalších obchodních úkolů. Einstein Copilot Studio také poskytuje možnost konfigurace, aby byl Einstein Copilot k dispozici pro použití v prodejních kanálech zaměřených na zákazníky, jako jsou webové stránky, pro využití zákaznického chatu v reálném čase nebo pro integraci s platformami pro zasílání zpráv, jako je Slack, WhatsApp nebo SMS.

Einstein Copilot a Einstein Copilot Studio budou fungovat v rámci Einstein Trust Layer, což je bezpečná architektura umělé inteligence nativně včleněná do platformy Einstein 1, která týmům umožňuje využívat výhody generativní umělé inteligence a zároveň zachovávat firemní standardy ochrany osobních údajů a zabezpečení.

Metadatový rámec platformy Einstein 1 nabízí rychlou a důvěryhodnou cestu k umělé inteligenci tím, že umožňuje vytvářet flexibilní, dynamické a kontextově bohaté prostředí pro práci algoritmů strojového učení. Protože metadata popisují strukturu, vztahy a chování dat v systému, modely AI mohou lépe porozumět kontextu interakcí se zákazníky, obchodním procesům a výsledkům určitých interakcí. Následně tak mohou být použity k dalšímu vyladění rozsáhlých jazykových modelů, aby generovaly výsledky, které se budou průběžně neustále zlepšovat.

Příklady užití od zákazníků

„Společnost FedEx má k dispozici velké množství dat, protože naše globální přepravní síť se neustále rozšiřuje. Díky možnostem Salesforce Data Cloud a umělé inteligence je nyní každý aspekt Salesforce hluboce integrován, aby bylo možné podpořit růst, zajistit větší zapojení zákazníků a nabídnout našim zákazníkům personalizované zážitky během celého procesu přepravy zásilek,“ uvádíMark Columbo, SVP pro prodej a řešení, FedEx

bitcoin školení listopad 24

„Naší prioritou je porozumět našim zákazníkům a poskytovat jim ty nejlepší služby. Flexibilní technologie Salesforce a jednotná platforma zákaznických dat nám umožňují posilovat odolnost, kterou naše firma potřebuje, a poskytovat personalizaci, kterou naši zákazníci očekávají,“ uvedl Dr. Satya Ramaswamy, ředitel pro digitální technologie a technologie, Air India

„PenFed obsluhuje více než 2,9 milionu členů po celém světě a poskytuje jim prvotřídní digitální služby, které od nás očekávají. Einstein poskytuje zásadní a důvěryhodné funkce umělé inteligence, které nám umožňují implementovat vysoce výkonné technologie přímo do pracovního procesu, což našim zaměstnancům umožňuje vyřešit veškeré požadavky během pouhé minuty. Do budoucna nám Data Cloud pomůže vytvářet personalizované zkušenosti se stávajícími i potenciálními zákazníky díky zpracování dat v reálném čase. Těšíme se na rozšíření možností využití generativní umělé inteligence,“ sdělil Joseph Thomas, EVP & Chief Information Officer, PenFed.