Superbrands: Nejlepší značky České republiky pro rok 2015

23. 9. 2015

Sdílet

 Autor: Sperbrands
Superbrands osobnostmi roku 2015 se stali hokejista Jaromír Jágr a kardiochirurg Jan Pirk.

Celosvětový program Superbrands, který je nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek, představil v rámci galavečera Superbrands Tribute Event některé nejúspěšnější obchodní značky pro rok 2015. Právo užívat pečeť kvality Superbrands si odneslo 42 firem, z nichž 30 získalo titul Consumer Superbrands a 12 titul Business Superbrands. Poprvé v tomto roce byla navíc vyhlášena i kategorie SUPERSON – Superbrands osobnost roku 2015, v níž uspěli hokejista Jaromír Jágr a přednosta Kardiocentra a Kliniky kardiovaskulární chirurgie IKEM v Praze Jan Pirk. Speciální cenu Superbrands Most Innovative Brand získala značka Air Bank. Ocenění Superbrands Honorary patří neziskové organizaci Člověk v tísni.

 

Od roku 2014 získávají společnosti titul Superbrands jak v kategorii týkající se spotřebitelského segmentu, tak kategorii zaměřující se na tzv. B2B segment. Zatímco podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu, se spotřebitelskými značkami se zákazníci setkávají dennodenně v maloobchodním sektoru či sektoru služeb.

 

Udělení titulu Superbrands je podmíněno náročným třífázovým výběrovým procesem, na jehož počátku stojí více než milion značek registrovaných v ČR. Jeho podstatnou součástí jsou preference zákazníků a názory odborné poroty (Brand Council). „Ocenění Superbrands tak pro firmu znamená důkaz, že se jejich značka ubírá správným směrem a jejích kvalit si všímá nejen odborná, ale i široká veřejnost,“ říká Roman Sovják, ředitel programu Superbrands pro Českou republiku.

V rámci galavečera Superbrands Tribute Event byla pokřtěna ročenka Czech Superbrands 2015, která obsahuje prezentaci některých oceněných firem a partnerů. Jako keynote speaker vystoupil šéf studia Dynamo design Michal Richtr s přednáškou na téma „Co dokáže design, design jako konkurenční výhoda“.

 

Consumer Superbrands

  • AC SPARTA PRAHA
  • AHMAD TEA
  • Carlson
  • Colours of Ostrava
  • DEDRA
  • Divadlo na Vinohradech
  • dm drogerie markt
  • eiffel optic
  • ELLE
  • EVROPA 2
  • Kaufland
  • Kleenex
  • LAVAZZA
  • Manner
  • Mary Kay
  • OLMA
  • PANDORA
  • PENNY MARKET
  • RE/MAX
  • Relax
  • Royal Golf Club Mariánské Lázně
  • RWE
  • SCANquilt
  • SEPHORA
  • STABILO
  • T-Mobile
  • Váhala
  • Vileda
  • Vodňanské kuře
  • Zepter

Business Superbrands

bitcoin_skoleni

  • Allianz
  • Deloitte
  • ERSTE Factoring
  • GECO
  • HALLA
  • HOPI
  • ISOVER
  • Pražská plynárenská
  • StonesCatering
  • TORK
  • USSPA
  • VEGA TOUR

 

Zdroj: www.czechsuperbrands.com

Autor článku