Pravděpodobnost výhry je vysoká. Například v prvním kole soutěže dosáhla pravděpodobnost poměru 1: 508.
Na leasingovém trhu neobvyklá soutěž pro zákazníky ČSOB Leasing: Trefa do černého vstoupila do své druhé poloviny. ČSOB Leasing eviduje v jejím průběhu rekordní počet nově uzavřených smluv o financování, který už překročil sumu 2100. Soutěž má již čtyři vítěze, kteří získali nový vůz Hyundai i20, další čtyři potenciální vítězové jsou stále ve hře, tentokrát o nová vozidla KIA. Slavnostní předání výher proběhlo dne 23. listopadu v autosalónu Autocentrum Háša za přítomnosti vedení ČSOB Leasing. Soutěž pokračuje dále, až do 9. 12. 2011, a to ve spolupráci s rádiem Impuls.
„Když jsme přemýšleli, jakou přidanou hodnotu nabídnout zákazníkům v dnešním tržním prostředí, řekli jsme si, že jsou dva motivy, které jsou na vývoji tržního prostředí relativně nezávislé. Prvním je potřeba iniciativy a úspěchu v podnikání našich zákazníků, přičemž k tomu je zapotřebí mít výrobní prostředky, jinými slovy k podnikání užitečné věci. Ty umíme zákazníkům pomoci pořídit s pomocí financování a navíc i kvalitně pojistit. A druhým motivem je odvěká potřeba si hrát, soutěžit a taky reálně vyhrávat. Tak jsme připravili pro zákazníky atraktivní soutěž: Trefa do černého ve spolupráci s rozhlasovou stanicí, která je na leasingovém trhu velmi neobvyklá,“ řekl Josef Rosenkranz, místopředseda představenstva a výkonný ředitel pro obchod ČSOB Leasing.
Informace o soutěži
Soutěže o vozidla se mohou zúčastnit všichni zákazníci, kteří v období od 1. října do 8. prosince 2011 uzavřou s ČSOB Leasing, a.s. smlouvu na financování v produktu finanční leasing a/nebo úvěr, a to ve všech komoditách, které ČSOB Leasing financuje. Soutěžící musí pro zařazení do soutěže správně zodpovědět soutěžní otázku, kterou naleznou na webu ČSOB Leasing (www.trefadocerneho.cz nebo www.csobleasing.cz), a/nebo ve vysílání rádia Impuls. Z došlých odpovědí bude vždy na konci týdne, za účastni notáře, vyhlášen výherce automobilu.
„ČSOB Leasing je jediná leasingová společnost na českém trhu s takovouto soutěží.
Hraje se o vozy Hyundai a Kia. 8 týdnů – 8 otázek – 8 vozidel – 8 výherců. Soutěží všichni zákazníci bez ohledu na typ financovaného předmětu: vozidlo, stroj, technologie, zařízení atd., u kterého mají uzavřenou leasingovou či úvěrovou smlouvu, a kteří splňují soutěžní podmínky,“ uvedl Oldřich Freidinger z marketingu a podpory obchodu ČSOB Leasing.
Zdroj: ČSOB Leasing