Cílem Virtooal.com je stát se v horizontu několika let standardní funkcí v e-shopech, které se zaměřují na fashion a lifestyle.
"Chceme přiblížit internetové nákupy zase o něco blíž reálnému zážitku z nakupování," říká Ondřej Bagin, který jako zakladatel společnosti má nyní na starosti hlavně obchodní část businessu, a dodává: "Jdeme co nejjednodušší cestou jak vizualizovat zboží na reálné fotografii zákazníka. 3D modelování je hezké, ale pořád velmi drahé. My jdeme cestou 2D modelů. Jsme tak schopni rychle a levně upravit produkty pro virtuální vyzkoušení. Některé značky přicházejí s novými kolekcemi jednou za měsíc, a je proto nutné novou kolekci co nejrychleji připravit pro předvádění ve virtuálním zrcadle. Zároveň samotná integrace virtuálního zrcadla do e-shopu je velmi jednoduchá a funguje na systému plug and play. Naši současní zákazníci nám potvrzují zvýšení konverze o 10-50 % a výrazné snížení vratek zboží."