Doporučení jako zdroj nových zakázek. Nyní i online

 Autor: b2m.cz
Nová internetová služba ReferenceHodnocení.cz propaguje firmy i drobné živnostníky prostřednictvím pozitivním ohlasů. Má za cíl stát se nezávislou autoritou, díky které budou reference a hodnocení na internetu důvěryhodnější, a také zdrojem hodnotné zpětné vazby pro podnikatele.
8. 4. 2015

Sdílet

Firmy zapojené do projektu mohou získat nezávislý referenční profil, na míru připravenou kampaň ve vyhledavačích Google.cz a Seznam.cz a také referenční box, pomocí kterého mohou souhrnné hodnocení zobrazovat na svém webu.

 

Referenční profil je jednoduchá webová stránka, na které jsou umístěny základní informace o firmě, její kontaktní údaje a především reference a hodnocení od stávajících zákazníků. „Možností, jak hodnocení od zákazníků pro referenční profil získat, je více. Základní variantou je, že je náš klient již má k dispozici a dodá nám je, my je ověříme a na referenční stránku umístíme. Ale ani pokud je k dispozici nemá, nezůstane referenční profil bez obsahu. Klienta v takovém případě vyzveme, aby nám dodal kontakty na referenční osoby, které následně sami oslovíme a hodnocení od nich získáme,“ vysvětluje Otto Kočí, ředitel společnosti B2M.CZ, která ReferenceHodnocení.cz provozuje.

 

Na rozdíl od podobných projektů zahrnují ReferenceHodnocení.cz v základní verzi nejenom nástroj jako takový, ale také profesionální servis. „Nečekáme, až některý ze zákazníků firem, které mají službu aktivovanou, sám od sebe na internetu referenční stránku najde a spolupráci s firmou ohodnotí. Hodnocení aktivně sbíráme,“ doplňuje Kočí jednu z hlavních výhod oproti konkurenci.

 

Hodnocení od zákazníků získává tým vyškolených administrátorů, a to po celou dobu, kdy firma službu využívá. Veškerý obsah, který se na profilu objeví, navíc prochází kontrolou a o každém novém hodnocení je zákazník informován. Pokud se stane, že firma obdrží negativní komentář, má automaticky týden na reakci, až poté je hodnocení zveřejněno.
Aby byly reference a hodnocení firmy efektivně využity pro oslovení potenciálních zákazníků, zahrnuje služba také profesionálně a na míru připravenou reklamní kampaň ve vyhledavačích Google.cz a Seznam.cz. Pomocí ní jsou ve správnou chvíli osloveni přesně ti uživatelé, kteří se o firmu zajímají.

 

Použít hodnocení mohou ale firmy také přímo na svých webových stránkách, kam si je mohou umístit pomocí jednoduchého referenčního boxu. Ten zobrazuje souhrnné informace o hodnocení a firmy díky němu mohou jednoduše zvýšit důvěryhodnost svého podnikání v očích stávajících i nových zákazníků.

 

Služba ReferenceHodnocení.cz včetně reklamní kampaně ve vyhledavačích a profesionální správy je pro nové zákazníky dostupná již za 27 Kč denně (bez DPH) při objednání na 6 měsíců. Mezi klienty, kteří ReferenceHodnocení.cz již využívají, nechybí například mateřská školka, realitní makléřka, tesařství, second-hand textil, spořitelní družstvo nebo přední výrobce oken. Více informací o službě včetně ukázek naleznete na www.referencehodnoceni.cz.